تصادفات جاده‌ای شرق گلستان یک کشته و 13 مصدوم برجای گذاشت


تصادفات جاده‌ای شرق گلستان یک کشته و 13 مصدوم برجای گذاشت

گنبدکاووس - ایرنا - وقوع چهار فقره تصادف در 24 ساعت گذشته در مسیرهای گنبدکاووس - اینچه برون، مینودشت - گالیکش، روستای کوسه در ابتدای کلاله و جاده جنگل گلستان در شرق استان یک کشته و 13 مجروح برجای گذاشت.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان‌های مینودشت و گالیکش روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: سوانح رانندگی در حوزه استحفاظی نیروهای هلال احمر در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱ مصدوم برجای گذاشت.

محمدرضا استیری افزود: شب گذشته برخورد ۲ دستگاه سمند در جاده گالیکش - کلاله محدوده روستای کوسه سه مصدوم برجای گذاشت که توسط نیروهای امدادی هلال احمر و اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی ادامه داد: همچنین ساعت ۱۰:۳۵ صبح امروز گزارشی مبنی بر برخورد ۲ دستگاه سواری پژو ۴۰۵ و تیبا با هفت مصدوم در حوالی روستای قلی‌تپه در مسیر دوزین از مرکز پیام جمعیت هلال احمر گلستان به پایگاه امداد و نجات سه راهی گالیکش اعلام شد.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان‌های مینودشت و گالیکش گفت: ۲ نفر از نجاتگران پایگاه امداد و نجات سه راهی گالیکش با آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند و از هفت مصدوم این حادثه ۲ مصدوم توسط آمبولانس جمعیت هلال احمر و سایر مصدومان هم توسط اورژانس به مراکز درمانی انتقال پیدا کردند.

استیری افزود: همچنین ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه امروز یک مورد انحراف خودروی دنا از جاده در مسیر جنگل گلستان گزارش شد که یک مجروح این حادثه با همکاری نیروهای هلال احمر و اورژانس به مرکز درمانی اعزام شد.

تصادفات جاده‌ای شرق گلستان یک کشته و 13 مصدوم برجای گذاشت

رییس جمعیت هلال احمر گنبدکاووس هم گفت: روز گذشته گزارش برخورد سه دستگاه کامیون در سه راهی چپرقویمه با یک مورد فوتی و ۲ مصدوم از طریق مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر گلستان اعلام شد.

اصغر نودهی افزود: یک تیم از پایگاه امداد و نجات سه راهی اینچه برون با خودروی ست نجات به محل حادثه اعزام شد.

وی اظهارداشت: پس از انجام اقدامات امنیت صحنه و تثبیت فیزیکی خودروها و رهاسازی توسط نجاتگران، مصدمان به اورژانس تحویل شدند.

وقوع تصادفات جاده ای یکی از چالشهای اساسی محورهای ارتباطی کشور از جمله استان گلستان است که به گفته کارشناسان سالانه میلیاردها تومان بر اقتصاد ملی خسارت وارد می کند که باید برای رفع این معضل فراگیر تدابیر ویژه ای اتخاذ شود.

استان ۲ میلیون نفری گلستان ۱۴ شهرستان دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انفجار حین مهار آتش در مغازه نقاشی خودرو در رشت