کسب سه مدال نقره مسابقات پاراآسیایی بحرین توسط جوانان خراسان رضوی


کسب سه مدال نقره مسابقات پاراآسیایی بحرین توسط جوانان خراسان رضوی

مشهد- ایرنا- رییس هیات ورزش جانبازان و معلولان خراسان رضوی گفت: جوانان توانیاب این استان سه مدال نقره در رشته های شنا، پرتاب وزنه و پرتاب نیزه مسابقات پاراآسیایی جوانان در بحرین را از آن خود کردند.

مصطفی صفایی روز جمعه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: در سومین روز مسابقات پاراآسیایی جوانان در بحرین، در رشته شنا، ابوالفضل پورظریف در ماده ۲۰۰ متر مختلط انفرادی نوجوانان در کلاس SM۹ با ثبت رکورد ۲ دقیقه و ۴۸ ثانیه و کسب امتیار ۴۲۶ دوم شد و گردن آویز نقره را از آن خود کرد.

وی ادامه داد: این نوجوان خراسان رضوی همچنین در ۴۰۰ متر آزاد کلاس S۹ نوجوانان، به رغم شایستگی چهارم شد.

رییس هیات ورزش جانبازان و معلولان خراسان رضوی گفت: مصطفی ماریان دیگر جوان این استان در کلاس F۵۶ پرتاب نیزه، موفق به کسب مدال نقره شد.

وی با بیان اینکه سومین نقره خراسانی ها توسط اردلان حسین زاده کسب شد افزود: این جوان در کلاس F۳۷ پرتاب وزنه در مسابقات پاراآسیایی بحرین موفق به کسب عنوان دوم و مدال نقره شد.
صفایی ادامه داد: دیگر جوانان خراسان رضوی اعزامی به مسابقات پاراآسیایی جوانان در بحرین نیز رقابت های خود را با قدرت آغاز کردند بطوریکه در رشته بوچیا مرتضی رباط جزی با نتیجه ۱۴ بر صفر، نماینده عربستان را در هم کوبید.

وی گفت: تیم بسکتبال باویلچر نیز با حضور مظاهر پایداری سومین برد قاطع خود را در مقابل کشور میزبان جشن گرفت و چشم به سکوی قهرمانی دارد از طرف دیگر نمایندگان خراسان رضوی در رشته های دوومیدانی و شنا آمادگی کامل جهت حضور در مسابقات دارند.

۸۰۰ جانباز و معلول در این استان به شکل سازماندهی شده‌ مشغول فعالیتهای ورزشی هستند.

۱۹۲ ورزشکار جوان، مربی و همراه در قالب تیم های ملی شنا، گلبال، پاراتنیس، دوومیدانی نابینایان و پارادوومیدانی، بسکتبال با ویلچر، بوچیا و شنای معلولان از ایران در بازیهای پاراآسیایی جوانان در بحرین حضور دارند.

ورزشکاران زیر ۲۳ سال کشورهای آسیایی از ۹ تا ۲۱ آذرماه در ۲ بخش زنان و مردان در مسابقات پاراآسیایی جوانان در بحرین شرکت می‌کنند.

تاکنون سه دوره بازی‌های پاراآسیایی جوانان طی سال‌های ۲۰۰۹ در ژاپن، ۲۰۱۳ در مالزی و ۲۰۱۷ در امارات برگزار شده و ایران با حضور در هر سه دوره در تمام دوره‌ها موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا