تعمیرات فصلی هواپیماها علت لغو برخی پروازهای فرودگاه دزفول


تعمیرات فصلی هواپیماها علت لغو برخی پروازهای فرودگاه دزفول

دزفول-ایرنا- مدیر روابط عمومی فرودگاه دزفول گفت: کنسل شدن برخی پروازهای فرودگاه دزفول ربطی به این فرودگاه ندارد و علت آن تعمیرات فصلی هواپیماها است.

محمد بخشی جمعه شب در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: هندلینگ و کیفیت فرودگاه دزفول در سطح بالا و مطلوبی قرار دارد و شرکت عقاب عسلویه با جدیت تمام با همکاری فرماندار و نماینده‌ مردم در مجلس پیگیر برقراری پروازهای مشهد، کیش، مرز هوایی و پروازهای بین المللی هستند.
وی با بیان اینکه سطح ارائه خدمات فرودگاه دزفول نیز اخیرا ارتقا یافته است، گفت: روزانه سه پرواز رفت و برگشت از طریق شرکت های هواپیمایی ایران ایر و کارون به مقصد تهران انجام می‌شود که به علت تعمیرات فصلی برای بررسی ایمنی هواپیماها، در روزهای اخیر بعضی از پروازهای این شرکت ها در یک نوبت‌ لغو شد.

مدیر روابط عمومی فرودگاه دزفول لغو برخی پروازها در فرودگاه ها به علت تعمیرات فصلی را امری بدیهی و طبیعی دانست و گفت: شرکت های هواپیمایی ایران ایر و کارون به علت تعمیرات برخی پروازهای تهران، اصفهان، تبریز و سایر شهرها را نیز لغو کرده اند.
وی افزود: لغو پروازها ربطی به فرودگاه دزفول ندارد و همچنان پیگیر برقراری مرز هوایی جهت صادرات محصولات از طریق این فرودگاه هستیم.
شهروندان شمال خوزستان از خدمات پروازی فرودگاه دزفول بهره مند هستند.
توسعه مرز هوایی و صادرات محصولات تولید دزفول و شمال خوزستان یکی از مطالبات مهم مردم این شهرستان است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پنج عضو استان قم به باشگاه رویش استعدادهای برتر ادبی "قاف" راه یافتند