باران و برف جاده‌های خراسان رضوی را فراگرفت


باران و برف جاده‌های خراسان رضوی را فراگرفت

مشهد- ایرنا- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: بر اساس اعلام راهداران و سامانه های نظارتی بارش باران و برف از عصر جمعه در جاده‌های استان آغاز شده و هم اکنون تمامی جاده‌های استان را فرا گرفته است.

ابراهیم نصری جمعه شب در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: در حال حاضر بارش برف پراکنده در گردنه تیوان جاده درگز - قوچان و گردنه بید برغمد در جاده سبزوار - اسفراین گزارش شده است.
وی ادامه داد: ریزش باران نیز در اغلب راه‌های استان گزارش شده و سطح بزرگراه های قوچان - چناران - مشهد، سبزوار - نیشابور - مشهد و مشهد - باغچه - تربت‌حیدریه لغزنده است.

مدیر راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: با وجود بارندگی ترافیک در جاده‌های منتهی به مشهد روان گزارش شده و شهروندان و گردشگرانی که خارج از شهر بودند در زمان مناسب به مشهد بازگشته‌اند.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی خراسان رضوی بارندگی که از شمال غرب و مناطق غربی استان آغاز شده است فردا نیز ادامه خواهد داشت.

بر این اساس کولاک برف، تشکیل مه و کاهش میدان دید در مناطق مختلف خراسان رضوی پیش‌بینی شده است و از روز یکشنبه هفته آینده جو پایدار در استان حاکم خواهد شد.

۵۱ گردنه در راههای شهری خراسان رضوی به طول ۵۴۵ کیلومتر، ۱۷۲ گردنه در راههای روستایی به طول ۵۷۴ کیلومتر و ۱۳۶ منطقه کولاک‌گیر و مه‌گیر به طول ۵۸۶ کیلومتر در این استان وجود دارد.

خراسان رضوی با پنج هزار و ۲۰۰ کیلومتر راه آسفالته اصلی و فرعی، هفت هزار و ۶۰۰ کیلومتر راه آسفالته روستایی و هفت هزار و ۷۶۰ کیلومتر راه غیرآسفالته در جایگاه دوم کشور از نظر طول راهها قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس