استاندار: اطلاع‌رسانی رکن اساسی توسعه سیستان و بلوچستان است


استاندار: اطلاع‌رسانی رکن اساسی توسعه سیستان و بلوچستان است

زاهدان- ایرنا- استاندار سیستان و بلوچستان گفت: همه‌ی ظرفیت‌های استان بویژه بخش گردشگری و اقتصادی برای کشور ناشناخته مانده که باید اطلاع رسانی شود زیرا این امر رکن اساسی توسعه است.

به گزارش ایرنا حسین مدرسی خیابانی شامگاه جمعه در نشست هماهنگی امور اطلاع رسانی سیستان و بلوچستان که با حضور مدیران فرهنگی و اطلاع رسانی استان برگزار شد اظهارداشت: اطلاع رسانی و معرفی ظرفیت‌های استان به گونه‌ای باشد که ضمن آشنایی مردم با چهره واقعی کانون توجه سرمایه‌گذاران، گردشگران، هنرمندان، ورزشکاران، مدیران و تصمیم‌گیران کشور واقع شود.

وی بیان کرد: متاسفانه تصویر غیرواقعی از استان نشان داده شده و از طرفی ما به عنوان متولیان و مسوولان امر هم نتوانستیم ظرفیت‌های اقتصادی، مشاهیر و افتخارات فرهنگ و هنر استان را به ایرانیان معرفی کنیم.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: رسانه‌ها نتایج اقدامات پیرامون جذب سرمایه گذاران در استان را رصد و در راستای امیدآفرینی برای مردم موضوعات را به صورت مستمر، منتشر و اطلاع‌رسانی کنند.

وی با بیان اقدامات موفق انجام شده پیرامون اشتغالزایی بانوان و ایجاد مکان‌هایی برای معرفی و عرضه توانمندی‌های بانوان بدسرپرست و بی‌سرپرست سیستان و بلوچستان تاکید کرد و افزود: این دستاوردها و اقدامات برای آشنایی بیشتر مردم باید اطلاع رسانی شود.

مدرس خیابانی تصریح کرد: مسوولان متولی اماکن پر رفت و آمد سیستان و بلوچستان از جمله فرودگاه ها، شهرداری‌ها، صدا و سیما و رسانه‌ها با استفاده از روش‌های اطلاع‌رسانی، بیلبوردها و امکانات فضای داخل شهرها؛ توانمندی‌ها، ظرفیت های سرمایه گذاری، مشاهیر و چهره های ماندگار استان را به مردم معرفی کنند.

وی با برشمردن ظرفیت‌های فرهنگی، گردشگری، مشاهیر، ورزشکاران و نام آوران سیستان و بلوچستان گفت: سواحل بکر و دیدنی مکران، آثار تاریخی و فرهنگی، مشاهیر، ورزشکاران، ظرفیت‌های صنعتی و معدنی، کشاورزی و شیلات استان می‌طلبد دستگاه‌های فرهنگی بیش از گذشته فعالیت کنند و رسالت مهم اطلاع رسانی خود را انجام دهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید