شخصی با وعده معامله بیت کوین در کیش سرمایه خود را از دست داد


شخصی با وعده معامله بیت کوین در کیش سرمایه خود را از دست داد

کیش - ایرنا - رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی کیش گفت: یک کلاهبرداری به بهانه معامله بیت کوین و واریز سود به کیف پول دیجیتال در کیش کشف شد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ محمدرضا رضایی روز شنبه اظهار داشت: شخصی با اعلام اینکه پس از عضویت در گروه آموزشی ارزهای دیجیتال در تلگرام با وعده کسب سود یک بیت کوین خود را از دست داده است.

وی افزود: شاکی مدعی است با وعده شراکت و کسب سود معامله پس از واریز یک بیت کوین به کیف پول دیجیتال شخص ناشناس، این فرد پاسخگوی تماس‌های او نیست.
سرهنگ رضایی اضافه کرد: پرونده قضایی در این خصوص تشکیل و در حال رسیدگی است.
رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی کیش با اشاره به اینکه بازار ارزهای دیجیتال به یکی از فعالیت‌های جذاب اقتصادی تبدیل شده و کاربران زیادی بر این بازار اقبال نشان می‌دهند افزود: نداشتن سواد و دانش لازم در زمینه معامله ارزهای دیجیتال و اعتماد به کانال‌ها، گروه‌های آموزشی و افراد ناشناس که در کمین افراد ناآشنا به این حوزه متاسفانه زمینه کلاهبرداری را به وجود می‌آورد.
وی کسب سودهای هنگفت در فرصت اندک را تبلیغات و فریب کلاهبرداران خواند و گفت: مردم قبل از ورود به عرصه ارزهای دیجیتال سواد و دانش لازم را کسب کنند و به افراد ناشناس نیز اعتماد نکنند.
رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی کیش گفت: ساکنان کیش می‌توانند از طریق شماره ۲۱۸۳۶۶۷۴ به صورت تلفنی و نیز مراجعه به سایت پلیس فتا به نشانی cyberpolice.ir از خدمات مشاوره و راهنمایی کارشناسان پلیس استفاده کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اندوه