جاده های خراسان رضوی لغزنده و مه‌آلود است


جاده های خراسان رضوی لغزنده و مه‌آلود است

مشهد- ایرنا- رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: سطح جاده‌ها در همه مسیرهای برون‌شهری این استان امروز 13 آذر به دلیل بارش برف و باران لغزنده و فضای برخی مسیرها مه‌آلود است.

سرهنگ حسین میش‌مست صبح شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: بارش باران از دیشب در همه جاده‌های خراسان رضوی و بارش برف در مسیرهای قوچان - درگز در شمال، گردنه بیدبرغمد در جاده جوین واقع در غرب، گردنه ابرش در مسیر نیشابور واقع در غرب مرکزی و گردنه مزداند در مسیر سرخس در شمال غربی این استان گزارش شده است.
وی ادامه داد: گردنه مزداوند هم‌اینک نیز زیر بارش پراکنده برف قرار دارد و رانندگان در گردنه‌های خماری واقع در مسیر تربت‌حیدریه، گردنه گوجگی در مسیر کلات و همچنین در طول آزادراه شهید شوشتری با وضعیت مه‌گرفتگی و محدودیت دید مواجه هستند.

خراسان رضوی ۵۱ گردنه در مجموع به طول ۵۴۵ کیلومتر در مسیر راههای بین‌شهری، ۱۷۲ گردنه به طول ۵۷۴ کیلومتر در جاده‌های روستایی و همچنین ۱۳۶ منطقه کولاک‌گیر و مه‌گیر به طول ۵۸۶ کیلومتر در مسیر جاده‌ها دارد.

رییس پلیس راه خراسان رضوی در مورد وضعیت ترافیک خودرویی نیز گفت: رانندگان در مسیرهای مشهد به چناران، مشهد به فریمان و آزادراه شهید شوشتری هم‌اینک شاهد ترافیک پرحجم هستند.

وی به سوانح جاده‌ای ۲۴ ساعت اخیر هم اشاره و بیان کرد: پنج فقره تصادف جرحی با هفت مصدوم و هشت فقره تصادف خسارتی ظرف ابن مدت در جاده‌های خراسان رضوی استان رخ داد.

خراسان رضوی با پنج هزار و ۲۰۰ کیلومتر راه آسفالته اصلی و فرعی، هفت هزار و ۶۰۰ کیلومتر راه آسفالته روستایی و هفت هزار و ۷۶۰ کیلومتر راه غیرآسفالته در جایگاه دوم کشور از نظر طول راهها قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید