عکس بوسیدن یک زن توسط اشکان خطیبی / واقعا چرا ؟


عکس بوسیدن یک زن توسط اشکان خطیبی / واقعا چرا ؟

رکنا : اشکان خطیبی راز طلاق از همسرش را فاش کرد .

اشکان خطیبی همسر هنرمندی به نام آناهیتا درگاهی دارد.

فعالیت هنری آناهیتا درگاهی

عکس بوسیدن یک زن توسط اشکان خطیبی / واقعا چرا ؟

آناهیتا درگاهی نقاش و بازیگر کشورمان هفتم بهمن ماه 1365 در تهران متولد شد و آموزش نقاشی را با تشویق های پدرش از همان دوران کودکی آغاز کرد. آناهیتا درگاهی امروز دنیای هنر 7 سال بیشتر نداشت که آموزش نقاشی را نزد عباس کاتوزیان نقاش معروف آغاز کرد و و این هنر را به صورت جدی تا به امروز دنبال کرد.علاقه زیاد آناهیتا درگاهیاو را به سمت تحصیل در این رشته سوق داد و برای تحصیل در رشته گرافیک وارد دانشگاه شد و در مقطع کارشناسی ارشد به تحصیل در رشته نقاشی پرداخت. آناهیتا درگاهی همسر اشکان خطیبی می باشد او یک ازدواج ناموفق را نیز در زندگی تجربه کرده است .

آناهیتا درگاهی بازیگر خوشگل ایرانی است که تصاویر گنگ و خفن زیادی از خود منتشر می کند اما اینبار عکسش با نظرات شرم آور بعضی ها همراه شد.

آناهیتا درگاهی بازیگر شناخته شده ایرانی است که چند سالی می شود آناهیتا درگاهی با اشکان خطیبی ازدواج کرده و ظاهرا آناهیتا درگاهی و شوهرش زندگی آرام و بی حاشیه ای هم دارند. البته آناهیتا درگاهی قبلا عروس علی پروین پیشکسوت فوتبال هم بوده اما منجر به طلاق آناهیتا درگاهی شده است.

آناهیتا درگاهی به تازگی در سریال شبکه خانگی «می خواهم زنده بمانم» در نقش شیوا بازی کرد. این هنرمند عزیز انقدر ها مطرح نیست اما طرفداران بسیاری دارد. شاید هم چون بی حاشیه است مثل بعضیا زیاد معروف نشد!

آناهیتا درگاهی در حال حار اینستاگرامش 900 هزار دنبال کننده دارد. وی مدتی پیش تصویری از خود پست گذاشت که پاهایش مشخص بود و لاکی قرمز روی ناخن هایش زده بود. اما چیزی که شرم آور بود نظرات برخی کاربران مریض در فضای مجازی است که تنها با دیدن کمی پای یک خانم چنین کامنت های ناجوری گذاشته اند.

بیوگرافی آناهیتا درگاهی

آناهیتا درگاهی بازیگر جوان سینما و تلویزیون ایران است. وی کارشناس ارشد نقاشی از دانشگاه هنر تهران می باشد. و تا به اکنون از آثار هنری خودش سه نمایشگاه انفرادی در کاخ نیاوران و گالری سیحون و فرمانیه برپا کرده است.

عکس بوسیدن یک زن توسط اشکان خطیبی / واقعا چرا ؟

همچنین درگاهی در سه نمایشگاه گروهی در موزه هنرهای زیبا کاخ سعد آباد ، گالری کمال الملک و جم آرت گالری دوبی شرکت داشته است.

شروع فعالیت بازیگری

اولین شروع بازیگری آناهیتا درگاهی بازی در فیلم “آخرین بار کی سحر را دیدی” بوده است. حرفه اصلی خانم درگاهی نقاشی می باشد.

ازدواج اول

آناهیتا درگاهی نخستین بار در سال 93 با محمد پروین، پسر علی پروین (مربی پرسپولیس) ازدواج کرد. پروین بارها در نمایشگاه های نقاشی وی شرکت کرده بود. این دو از این ازدواج صاحب فرزندی نشدند.

طلاق آناهیتا درگاهی از همسر اولش محمد پروین

خبرها هنوز حاکی از این بود که آناهیتا درگاهی عروس علی پروین است اما آناهیتا طی خبری اعلام کرد: من یکسال است که از محمد پروین جدا شده ام و در حال حاضر هیچ نسبت و ارتباطی به ایشان و خانواده شان ندارم و نخواهم داشت.

عکس بوسیدن یک زن توسط اشکان خطیبی / واقعا چرا ؟

اما واکنش محمد پروین به این صحبت آناهیتا عجیب بود وی گفت: اتفاقا به خودم هم زنگ زدند و ماجرای این خبر و طلاق را گفتند اما من اصلا طلاق نگرفتم روحم هم از این ماجرا خبر ندارد و بهتر است مخاطبان مجددا در این خصوص حدس بزنند.

ازدواج دوم

مدتی بعد از کشمکش هایی که در مورد طلاق آناهیتا درگاهی و محمد پروین می گذشت خبری مبنی بر ازدواج اشکان خطیبی و آناهیتا درگاهی منتشر شد. این خبر به تأیید رسید و اشکان خطییبی بازیگر مشهور سینما و تلویزیون با حضور در برنامه خندوانه اعلام گرد با آناهیتا درگاهی ازدواج کرده است او در این مورد گفت : ما کم کم به هم علاقه مند شدیم، آخرشم دل منو دزدید و ازدواج کردیم.

بیوگرافی اشکان خطیبی

اشکان خطیبی متولد 19 مهر 1358 در تهران، مجری و بازیگر است

فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی است، در کنار بازیگری و اجرا، تهیه کننده، کارگردان، خواننده و نوازنده می باشد و تدریس هم می کند.

عکس بوسیدن یک زن توسط اشکان خطیبی / واقعا چرا ؟

او تاکنون 2 بار ازدواج کرده است

اعضای خانواده

در یک خانواده هنری در سرآسیاب ملارد در استان البرز بدنیا آمده است، پدرش به شعر و ادبیات و مادرش به تمام کارهای هنر علاقمند بود

تنها یک برادر بنام عرفان دارد که هر دو از کودکی در موسیقی تعلیم دیده اند

شروع با موسیقی

در دانشگاه با بابک سعیدی آشنا شد و در سال دوم دانشگاه در سال 1377 وقتی 19 ساله بود یک بند موسیقی بنام باند آپولون را تشکیل دادند

سپس کارشان را بعنوان آهنگساز در تئاترها ادامه دادند

عکس بوسیدن یک زن توسط اشکان خطیبی / واقعا چرا ؟

از تئاتر تا اولین فیلم

علاقه ای به بازیگری نداشتم و علت ورودم به این حرفه بخاطر پول بود

از تئاتر دانشجویی به فیلم دفتری از آسمان در سال 77 معرفی شدم در این فیلم بازی کردم که پخش نشدم، بعد از آن تئاتر را حرفه ای پیگیری کردم

اولین تجربه در قاب تلویزیون و سینما

در نهایت یک سال بعد (1378) با سریال همسفر به کارگردان باقری جعفری وارد قاب تلویزیون شد و از سال 83 هم با فیلم خیل دور، خیلی نزدیک در سینما روی پرده رفت

ازدواج اول + طلاق

اشکان خطیبی در سال 91 در برنامه گپ رامبد جوان در شبکه ای فیلم در پاسخ به سوال نحوه ازدواج با همسرش گفت :

با او سال ها دوست بودم که بعد تصمیم به ازدواج گرفتیم، در نهایت این رابطه بدون جنجال خبری در سال 94 به جدایی و طلاق کشیده شد

منبع : رصد اقتصادی

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 1

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل ناهماهنگ الناز شاکردوست در اکران فیلم «بی‌بدن»