باران و برف بیشتر شهرستانهای خراسان رضوی را فرا گرفت


باران و برف بیشتر شهرستانهای خراسان رضوی را فرا گرفت

مشهد- ایرنا- کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: شب گذشته بارش باران و برف بیشتر شهرستانهای خراسان رضوی را فرا گرفت که بیشترین میزان آن در کاشمر با هفت میلیمتر ثبت شده است.

مرتضی اثمری روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: پس از کاشمر بیشترین بارش باران در شهر مشهد با پنج میلیمتر و بعد از آن در شهرستان جغتای با ۴.۵ میلیمتر گزارش شده است.

وی اضافه کرد: طی این مدت در برخی از شهرستانهای خراسان رضوی مانند فریمان و مشهد همراه با باران، برف نیز باریده است اما روی زمین ننشسته است.
کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: از فردا، یکشنبه جوی پایدار برای مناطق مختلف استان خراسان رضوی پیش‌بینی شده است و میانگین دمای هوا در استان به تدریج افزایش می‌یابد.
اثمری افزود: بیشینه دمای هوای امروز مشهد هشت درجه سلسیوس پیش‌بینی شده است که نسبت به روز گذشته چهار درجه کاهش دارد همچنین کمینه دمای هوای دیشب مشهد یک درجه سلسیوس بود که امشب به یک درجه زیر صفر خواهد رسید.
وی اضافه کرد: فریمان با کمینه دمای هوای صفر درجه و مه‌ولات با بیشینه دمای هوای ۲۱ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستانهای خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند همچنین بیشترین شدت وزش باد طی این مدت در شهرستان سرخس با سرعت ۵۴ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا