رقابت‌های کشتی ناشنوایان کشور در قزوین برگزار می‌شود


رقابت‌های کشتی ناشنوایان کشور در قزوین برگزار می‌شود

قزوین – ایرنا- رئیس هیات کشتی ناشنوایان استان قزوین گفت: رقابت‌های کشتی ناشنوایان کشور از 24 تا 26 آذرماه امسال به میزبانی این استان در شهر تاکستان برگزار می‌شود.

فرهاد رحمانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نفرات برتر این رقابت ها به مسابقات المپیک کشتی ناشنوایان که در فروردین ماه ۱۴۰۰۱ در برزیل برگزار می شود، اعزام خواهند شد.

وی با اشاره به آمادگی شهرستان تاکستان جهت میزبانی از کشتی گیران کشور، افزود: مهران تیشه گران رئیس فدراسیون کشتی ناشنوایان به همراه محمود حیدری رئیس هیات کشتی استان از فضاهای ورزشی شهرستان بازدید کردند و میزان آمادگی شهرستان و برنامه ریزی صورت گرفته را مطلوب ارزیابی نمودند.

رحمانی با اشاره به نفرات شرکت کننده در این رقابت ها، گفت: تا به امروز ۲۰ تیم آزاد و فرنگی برای شرکت در این رقابت ها اعلام آمادگی کرده اند و هر تیم شامل ۱۲ نفر با کادر فنی است و داوری مسابقات بر عهده داوران استان قزوین می باشد.

وی با اشاره به کشتی گیران شرکت کننده از استان در این رقابت های ملی، گفت: علیرضا کاظمی، علیرضا غیاثوند، ولی خان بابایی و سعید رحمانی چهار ورزشکار قزوینی هستند که در این رقابت ها به میدان خواهند رفت.

این مسوول، وضعیت کشتی ناشنوایان استان و شهرستان تاکستان را مثبت ارزیای کرد و افزود: استان قزوین در بخش ورزش های ناشنوایان به ویژه کشتی همواره در کشور نماینده داشته است و در رقابت های پیش رو نیز پیش بینی می کنیم که ورزشکاران قزوینی خوش بدرخشند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | اشتباه فاحش کارگر کارواش؛ خسارت شدید به خودروی لوکس!