سامانه ضعیف بارشی همدان را فرا می‌گیرد


سامانه ضعیف بارشی همدان را فرا می‌گیرد

همدان- ایرنا- کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت که از فردا شب/یکشنبه/ سامانه بارشی ضعیفی وارد همدان می شود و برف و باران نقاط مختلف استان را فرا می گیرد.

"محمدحسن باقری شکیب" روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بارش باران و ریزش برف از روز دوشنبه به صورت موقت در برخی از نقاط استان بین یک تا پنج میلی متر پیش بینی می شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان ادامه داد: از روز سه شنبه آینده آسمان استان همدان ابری و نیمه ابری است و بارشی نخواهیم داشت.

باقری شکیب افزود: بر اساس بررسی داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی آسمان بیشتر نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت آینده نیمه ابری تا تمام ابری پیش بینی می شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته کمینه دمای هوای همدان پنج درجه سانتیگراد زیر صفر و بیشینه دمای این شهر نیز هفت درجه سانتیگراد بالای صفر به ثبت رسیده است.

باقری شکیب تصریح کرد: در همین مدت، اسدآباد با ۱۰ درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین شهر استان و شیرین سو با هفت درجه سانتیگراد زیر صفر سردترین شهرهای استان همدان بودند.

آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه‌های مرتفع، رودخانه‌ها و پستی و بلندی‌های زیاد به شدت متغیر است و زمستان‌های سرد، پر برف و باران و تابستان‌های معتدل دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...