مسئولان برای حل مشکلات پیشقدم شوند


مسئولان برای حل مشکلات پیشقدم شوند

عضو جامعه روحانیت شیراز تاکید کرد: همه مسئولان نظام باید پیش قدم شوند و به سراغ مردم بروند و مشکلات آنان را رفع کنند و نباید مردم برای پیگیری مسائل و مشکلات به ادارات مراجعه کرده و پشت درهای بسته اتاق مدیران منتظر بمانند و پاسخ مناسبی هم دریافت نکنند.

حجت‌الاسلام و المسلمین شیخ علیرضا حدائق شنبه ۱۳ آذر در حاشیه بازدید میدانی از محله کوی زهرا که با حضور شهردار منطقه ۲ و مدیرعامل سازمان پسماند شیراز برگزار شد، اضافه کرد: مسئولین برای حل مشکل مردم در بین آنها حضور داشته باشند.

او با اشاره به سخنان امام صادق( ع) مبنی بر اینکه "ایمان به پروردگار و نفع رساندن به مردم ۲ ویژگیست که بالاتر از آن نیست" گفت: امروز با حضور بین اهالی کوی زهرا(س) شاهد بودیم که مدیران شهری همواره تلاش کردند تا به بهترین شیوه ممکن مشکلات این محله را رفع کنند که امیدوارم دیگر مدیران نیز این رفتار را الگوی خود قرار دهند و در پی رفع مشکلات مردم به میدان عمل بیایند.

مدیر حوزه علمیه منصوریه با بیان اینکه مردم داری و حضور در بین مردم از صفات بارز پیامبر اسلام بود و با اشاره به اینکه در محله کوی زهرا دو مشکل کمبود فضای سبز و مشکل نظافت محیط وجود داشت که با حضور شهردار منطقه این مشکلات رفع شدند، افزود: این نوع نگاه مردم محوری و خدمت به مردم و نوع دوستی در بین مسئولان جای خرسندی است.

به گزارش ایسنا همچنین در این بازدید، قول مساعد داده شد که بزرگترین مشکل و درخواست ساکنین شهرک بهار مبنی بر ساماندهی زمین سه هکتاری رها شده در این منطقه حل وفصل شود.

مردم محوری سرلوحه کاری مجموعه شهرداری است

شهردار منطقه ۲ شیراز نیز در حاشیه این بازدید با اعلام آمادگی برای ساماندهی این زمین رها شده، اظهار کرد: متاسفانه این زمین تبدیل به محلی برای تجمع معتادان متجاهر و اراذل اوباش شده است که در این خصوص از همه دستگاه‌های مرتبط درخواست همکاری برای رفع این معضل را دارم.

غلامرضا شهریاری با بیان اینکه مردم داری و حضور در بین مردم منطقه و رفع مشکلات آنان سرلوحه کار در مجموعه شهرداری منطقه دو قرار گرفته، گفت: در حقیقت مردم مالک شهر و شهرداری هستند و ما مستاجر مردم هستیم و باید در راستای حل مشکلات مردم قدم های مثبتی برداریم.

مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری شیراز نیز با بیان اینکه پاکبانان و سازمان پسماند در طول شبانه روز آماده خدمت رسانی به مردم هستند، اظهار کرد: یکی از برنامه‌های ما فرهنگ‌سازی و برنامه ریزی در راستای تمیز نگه داشتن شهر است که خوشبختانه شاهد همکاری خوب مردم در این زمینه هستیم.

او با بیان اینکه جمع آوری زباله‌ها در روزهای فرد یا زوج برای هر محله در نظر گرفته شده است، افزود: از مردم درخواست می‌شود زباله‌های خود را در تاریخ‌های اعلام شده در سطل‌ها و محل‌های مشخص شده قرار دهند.

خوشبخت گفت: شهروندان غیر از ساعات و تاریخ‌های مشخص شده از قرار دادن زباله در سطح معابر خودداری کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ بغض سنگین کریم منصوری در برنامه محفل