مبارزه تیم فوتسال بانوان بوتا پارس ایرانیان البرز برای صدر نشینی جدول


مبارزه تیم فوتسال بانوان بوتا پارس ایرانیان البرز برای صدر نشینی جدول

کرج - ایرنا - سرمربی تیم لیگ برتری فوتسال بانوان بوتا پارس ایرانیان استان البرز اعلام کرد: با توجه به بازی های درخشان این تیم و قرار گرفتن آن در مکان دوم جدول لیگ برتر فوتسال ، برای صدر نشینی این لیگ مبارزه خواهیم کرد.

مریم فرید روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: تیم فوتسال بانوان لیگ برتری بوتاپارس ایرانیان امروز در جایگاه خوبی در جدول لیگ قرار دارد اما هدف ما این است که در صدر این جدول قرار بگیریم.

وی ادامه داد: عدم حضور تیم فوتسال شیراز در مقابل تیم بوتاپارس ایرانیان در هفته گذشته موجب شد تا امتیاز این دیدار به تیم ما داده شود.

فرید اضافه کرد: همچنین با توجه به بازی روز جمعه آینده در هفته هفتم مقابل تیم رودان بندر عباس از امروز تمرینات تیم به صورت مستمر آغاز و بنا داریم تا از این بازی با دست پر خارج شویم.

سرمربی تیم بانوان بوتا پارس ایرانیان اظهار داشت: اکنون ۲ نفر از بازیکنان ما مصدوم هستند که با انجام فیزیوتراپی و تمرینات به دنبال این هستیم تا از وجود این ۲ بازیکن در بازی پیش روی بهره بگیریم.

فرید ادامه داد: تیم بانوان بوتا پارس ایرانیان با بهره مندی از بازیکنان خوب و با پتانسیل بالایی که دارد به فکر صدرنشینی است و به همین منظور با هدف کسب امتیاز به زمین می رود.

تیم بانوان بوتا پارس ایرانیان در گروه الف با ۱۱ امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اسرائیل «وبال راهبردی» آمریکاست