مشخصات و قیمت گوشی A73 سامسونگ


مشخصات و قیمت گوشی A73 سامسونگ

به دنبال افشای رندرهای واقعی از گوشی Galaxy A73، برخی مشخصات و قیمت گوشی A73 سامسونگ لو رفته است که به کیفیت دوربین، پردازنده و غیره اشاره می‌کند. مشخصات و قیمت گوشی A73 سامسونگ حدود دو هفته پیش، رندرهای مفهومی از گوشی گلکسی A73 سامسونگ در فضای آنلاین منتشر شد. حالا رندرهای واقعی از این […]

مشخصات و قیمت گوشی A73 سامسونگ

حدود دو هفته پیش، رندرهای مفهومی از گوشی گلکسی A73 سامسونگ در فضای آنلاین منتشر شد. حالا رندرهای واقعی از این محصول در اختیار اصحاب رسانه قرار گرفته که اطلاعات متعددی را برملا می‌کنند.

مشخصات گوشی A73 سامسونگ

گوشی جدید سامسونگ به نمایشگر آمولد + فول اچ دی 6.7 اینچی مجهز است. این نمایشگر دارای یک حفره ریز در وسط قسمت بالا (برای جاسازی دوربین سلفی) و همین‌طور اسکنر اثر انگشت برای سنجش اعتبار بیومتری است.

گفته می‌شود این پنل از نرخ نوسازی 90 هرتزی پشتیبانی می‌کند. البته نرخ نوسازی در گزارش‌های قبلی برابر با 120 هرتز اعلام شده بود.

دوربین چهارگانه در پنل پشتی شامل سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی می‌شود، هرچند مشخصات سه دوربین دیگر هنوز مشخص نشده است.

گوشی سامسونگ A73 از تراشه نه‌چندان قدرتمند اسنپدراگون 750G استفاده می‌کند. این تراشه با رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی جفت شده است. البته گفته می‌شود گزینه‌های متعددی برای افزایش حافظه برای کاربر قابل‌دسترس خواهد بود.

مشخصات و قیمت گوشی A73 سامسونگ

مشخصات و قیمت گوشی A73 سامسونگ

اندروید 12 به عنوان سیستم‌عامل پیش‌فرض روی اسمارت فون جدید سامسونگ اجرا می‌شود. این دستگاه از یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی پشتیبانی می‌کند که از طریق پورت USB-C با سرعت 33 وات شارژ می‌شود.

گوشی A73 دارای ضخامت 7.6 میلی‌متر است، که البته با در نظر گرفتن برآمدگی دوربین، به 9.3 میلی‌متر می‌رسد. بدنه دستگاه از جنس پلاستیک است، اما برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار توانسته به IP67 دست پیدا کند.

قیمت گوشی A73 سامسونگ

ظاهرا محصول آینده سامسونگ در رنگ‌های طلایی و مشکی به بازار عرضه می‌شود. قیمت این گوشی هوشمند تقریبا 440 دلار (حدود 12 میلیون و 300 هزار تومان) اعلام شده است.

نظر شما درباره مشخصات و قیمت گوشی A73 سامسونگ چیست؟ با توجه به کاربرد تراشه SD750G، آیا خرید این محصول به قیمت حداقل 12 میلیون به‌صرفه است؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ آرمین زارعی به اسم مثل خار تو چشم دشمنیم