گروه عروسکی رینارد روباهه از فردا میهمان کودکان هرمزگان می‌شود


گروه عروسکی  رینارد روباهه  از فردا میهمان کودکان هرمزگان می‌شود

بندرعباس- ایرنا- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان گفت: تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با نمایش «رینارد روباهه» از فردا یکشنبه به اجرای نمایش می‌پردازد.

به گزارش ایرنا، پروین پشتکوهی روز شنبه به رسانه ها اعلام کرد: تماشاخانه‌های سیار کانون با هدف تحقق عدالت فرهنگی و کاهش آسیب‌های اجتماعی و ایجاد شادی و نشاط و کاهش آسیب های ناشی از کرونا و زلزله به استان دعوت شده در مناطق مختلف استان به‌ویژه مناطق کم برخوردار به اجرای برنامه‌های نمایش، قصه گویی و بازی و سرگرمی می پردازد.
وی با بیان اینکه امکان سفر به جزایر جنوبی و مناطق مختلف استان هرمزگان از روز ۱۴ تا ۲۳ آذر ۱۴۰۰ فراهم شده است، افزود: این تماشاخانه‌ها با برنامه‌ریزی معاونت تولید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و با همکاری اداره‌کل کانون استان هرمزگان، راهی مناطق هرمزگان می‌شود.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان تصریح کرد: ۲۶ برنامه‌ و نمایش‌ به ترتیب در شهرستان‌ها و محله‌های حاجی‌آباد، احمدی، فین، دشت مارم، بندرعباس (پالایشگاه، شهرک گاز، محله شمیلی‌ها، سورو)، ایسین، قلعه‌قاضی، بندرپل، خمیر، بستک، جناح، بندرلنگه، گزیر، کنگ، قشم، لارک، بندرعباس(محلات اسلام‌آباد، دو هزار) سیریک، میناب و ابوموسی برای کودکان و نوجوانان اجرا می شود.
به گفته پشتکوهی، نمایش «رینارد روباهه» به کارگردانی احمد تیموری در تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری برای کودکان و نوجوانان هرمزگانی اجرا می‌شود.
وی ادامه داد: این نمایش نوشته آرتور فاکویز و ترجمه مریم سلطانیان با بازیگری سپیده و سحر زینلی، هاشم خلیلی و احمد تیموری از روز ۱۴ تا ۲۳ آذر ۱۴۰۰ در شهرها و جزایر استان هرمزگان اجرا خواهد شد.
مدیر کل کانون پرورش فکری هرمزگان با بیان عادل بزدوده به عنوان مشاور هنری و محمد نجفی به عنوان آهنگساز با این نمایش همکاری می‌کنند؛ در خصوص نمایش موردنظر توضیح داد: «رینارد» روباهی است که با شوخی‌های افراطی و دروغگویی، حیوانات جنگل را به ستوه آورده است. از این‌رو حیوانات جنگل دادگاهی برای رسیدگی به شکایت‌هایی که از او دارند تشکیل می‌دهند. دادگاه یک سال به رینارد فرصت می‌دهد تا دست از کارهایش بردارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403