شش دستگاه جرثقیل به بندر شهید باهنر بندرعباس افزوده شد


شش دستگاه جرثقیل به بندر شهید باهنر بندرعباس افزوده شد

بندرعباس- ایرنا- مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان گفت: چندین دستگاه جرثقیل سنگین و نیمه سنگین با هدف توان ارتقای توان لجستیکی و کاهش زمان عملیات تخلیه بارگیری در این بندر پویست شد.

به ‌گزارش ایرنا، حمیدرضا محمدحسینی تختی روز شنبه با اعلام این خبر به رسانه ها اعلام کرد: این شش دستگاه جرثقیل سنگین و نیمه سنگین و سایر تجهیزات شامل سه دستگاه جرثقیل سنگین ۱۰۰تا ۱۲۵ تنی، سه دستگاه جرثقیل نیمه‌ سنگین۵۰ تا ۹۰ تنی می باشد.
وی با بیان اینکه ۳۰۰ میلیارد ریال برای خرید این تجهیزات توسط بخش خصوصی هزینه شده است، افزود: با بهره‌برداری از این تجهیزات به‌ صورت مستقیم برای ۲۰ نفر و به‌شکل غیر مستقیم برای ۷۰ نفر اشتغال فراهم می شود.
به گفته مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان، در آینده نزدیک لیفتراک و سایر تجهیزات خدماتی نیز به این تجهیزات اضافه خواهد شد.
محمدحسینی تختی افزود: رعایت الزامات ایمنی، تقویت خدمات حمل و نقل لجستیکی و کاهش مدت زمان انتظار سه مؤلفه مورد تاکید است که رضایت ارباب رجوع و ذینفعان را به ‌همراه خواهد داشت.
بندر شهید باهنر با دارا بودن ۱۲ پست اسکله و حداکثر آبخور ۱۱.۵ متر، ظرفیت پذیرش و پهلوگیری انواع شناورهای اقیانوس پیما و موتور لنج های سنتی را دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس رامسین کبریتی، بازیگر سریال ستایش ! / از تغییر جنسیت تا چهره مردانه !