تیم بسکتبال شهرداری گرگان برابر نظم‌آوران سیرجان پیروز شد


تیم بسکتبال شهرداری گرگان برابر نظم‌آوران سیرجان پیروز شد

گرگان- ایرنا- تیم بسکتبال شهرداری گرگان در هفته هشتم از مرحله مقدماتی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور (هفته اول دور برگشت) در برابر حریف خود تیم نظم‌آوران سیرجان به پیروزی رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا در این دیدار عصر امروز شنبه در خانه بسکتبال مجموعه بسکتبال آزادی تهران به قضاوت "رضا جوادی" به عنوان سرداور به همراه "نیما جعفری" و "حسین رضانیا" به عنوان داور اول و دوم و حضور "مهدی مکری" به عنوان ناظر بازی برگزار شد، تیم شهرداری گرگان با نتیجه ۸۴ بر ۷۶ توانست حریف سیرجانی خود را شکست دهد.

در این مسابقه تیم شهرداری گرگان پس از آنکه در کوارتر اول با نتیجه ۱۴ بر ۲۴ نتیجه را به حریف خود واگذار کرد، در کوارتر دوم اختلاف ۱۰ امتیازی را به تساوی کشاند و با نتیجه ۲۱ بر ۱۱ پیروز به رختکن رفت تا ۲ تیم در پایان نیمه اول به نتیجه تساوی ۳۵ بر ۳۵ برسند.

در کوارتر سوم بازی ۲ تیم به قدری با هم نزدیک و برابر بود که در پایان تیم شهرداری گرگان موفق شد با نتیجه ۲۶ بر ۲۴ به پیروزی برسد.

در کوارتر چهارم بازیکنان تیم شهرداری نبض مسابقه را به دست گرفتند و توانستند با نتیجه ۲۳ بر ۱۷ به پیروزی برسند تا در مجموع نیمه دوم حریف خود را با نتیجه ۴۹ بر ۴۱ با شکست بدرقه کردند.

شاگردان مهران حاتمی سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در ابتدای این مسابقه در غیاب "پری پتی" با ترکیب اولیه رسول مظفری، محمد جمشیدی، چری ایوانس، امیر صدیقی و میثم میرزایی وارد مسابقه شدند.

علی آرزومندی سرمربی تیم نظم‌آوران سیرجان برای آغاز این مسابقه یاران خود را با ترکیب اولیه محمد شهریان، آنتون پونک راشویچ، نیکولا دراگویچ، امیر طاهرخانی و مسعود سلیمانی به میدان فرستاد.

در این مسابقه محمد جمشیدی بازیکن و کاپیتان تیم شهرداری گرگان با کسب ۳۶ امتیاز و اثرگذاری ۳۳، امتیازآورترین و موثرترین بازیکن میدان شناخته شد.

همچنین دراگویچ و راشویچ بازیکنان تیم سیرجان به ترتیب با ۲۵ امتیاز و اثرگذاری ۲۶، امتیازآورترین و موثرترین بازیکنان تیم خود بودند.

دیدار رفت ۲ تیم ۳۱ مهر ماه با نتیجه ۸۰ بر ۵۴ به سود تیم شهرداری گرگان به پایان رسیده بود.

تیم بسکتبال شهرداری گرگان که عنوان قهرمانی فصل گذشته را با خود یدک می‌کشد، در پایان هفته هشتم با هشت بازی، دارای هفت برد و یک باخت با مجموع ۱۵ امتیاز است که در هفته نهم روز دوشنبه ۱۵ آذر ماه باید به مصاف تیم نیروی زمینی تهران برود.

تیم شهرداری گرگان در دیدار رفت تیم نیروی زمینی را با نتیجه ۹۵ بر ۶۸ به سود به پایان برده بود.

تیم نظم‌آوران سیرجان نیز از هشت بازی خود، با پنج برد، سه باخت و مجمو ۱۳ امتیاز، در رده دوم جدوه رده‌بندی قرار دارد و روز دوشنبه ۱۵ آذر ماه باید به مصاف تیم پالایش نفت آبادان برود.

دیدار رفت نظم ‌آوران و پالایش نفت با نتیجه ۷۴ بر ۶۸ به سود سیرجانی‌ها به پایان رسیده بود.

رقابتهای لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور از ۳۱ مهر ماه با حضور ۱۶ تیم در ۲ گروه هشت تیمی به صورت رفت و برگشت به علت شرایط کرونایی در تهران به صورت متمرکز آغاز شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تعطیلی مدارس تهران و کرج فردا شنبه 1 اردیبهشت 1403؟