برگزاری نخستین یادواره شهدای وکیل و حقوقدان


برگزاری نخستین یادواره شهدای وکیل و حقوقدان

نخستین یادواره شهدای وکیل و حقوقدان به همت بسیج مرکز وکلا و کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه در حوزه هنری برگزار شد.

برگزاری نخستین یادواره شهدای وکیل و حقوقدانبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ پیکر شهید گمنام عملیات بدر (شرق دجله) در این مراسم تشییع شد و همچنین از ۱۷ خانواده شهدا با حضور قاضی زاده هاشمی، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، حجت الاسلام قدرتی معاون حقوقی قوه قضایی، علی بهادری جهرمی رئیس مرکز وکلا، کارشناسان و مشاوران خانواده و سخنگوی دولت، جمعی از مسئولان لشکری و کشوری تجلیل شد.
در این مراسم که حقوقدانان، وکلا و قضات بسیجی حضور داشتند پس از اجرای سرود زنده وکیل انقلابی با هنرمندی رضا احمدی، سردار حاج جعفر جهروتی زاده از فرماندهان گردان تخریب، روایتگری کرد و آقای علی محمد مؤدب مدیرعامل مؤسسه شهرستان ادب به شاعری و آقای بهرام شهبازی به اجرای نمایش آئینی پرداختند.
دکتر سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی ریاست محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران، دکتر علی بهادری جهرمی سخنگوی محترم دولت، حجت الاسلام و المسلمین غضنفرآبادی ریاست محترم کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی و حجت الاسلام و المسلمین قدرتی معاون محترم حقوقی و امور مجلس قوه قضائیه از سخنرانان و مهمانان ویژه این مراسم بودند.
در انتهای مراسم فضای این محفل نورانی و روحانی با حضور پیکر مطهر شهید گمنام عطرآگین شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد