ولوز 0-1 لیورپول؛ صدرنشینی با گل دقیقه 94


ولوز 0-1 لیورپول؛ صدرنشینی با گل دقیقه 94

لیورپول با گل ثانیه‌های پایانی دیووک اوریگی سه امتیاز ارزشمند را مقابل ولورهمپتون کسب کرد.

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول رده سومی امروز از سری مسابقات هفته پانزدهم لیگ برتر انگلیس مهمان ولورهمپتون بود که در پایان این دیدار با یک گل به سود شاگردان یورگن کلوپ خاتمه یافت.

اوایل نیمه اول بازی متعادل آغاز شد و دو تیم حملات نصفه و نیمه ای را روی دروازه یکدیگر ترتیب دادند اما نتیجه ای حاصل نشد تا بازی با تساوی بدون گل دنبال شود.

ولوز 0-1 لیورپول؛ صدرنشینی با گل دقیقه 94

در ادامه لیورپول تا حدودی توپ و میدان را در اختیار گرفت و حتی می‌توانست روی ارسال الکساندر آرنولد و توسط دیه‌گو ژوتا گل اول دست پیدا کند اما ضربه این بازیکن با بدشانسی به بیرون رفت.

در ادامه نیمه اول نیز اتفاق خاصی روی دروازه‌ها رخ نداد و لیورپول نتوانست از موقعیت‌های نصفه و نیمه خود استفاده کند تا مسابقه در پایان 45 دقیقه ابتدایی با تساوی بدون گل خاتمه پیدا کند.

در آغاز نیمه دوم لیورپول کار را هجومی آغاز کرد و می توانست توسط تیاگو آلکانتارا به گل دست پیدا کند اما در دو مرحله ضربه این بازیکن توسط دروازه‌بان و مدافع ولورهمپتون برگردانده شد.

ولوز 0-1 لیورپول؛ صدرنشینی با گل دقیقه 94

در ادامه دیه‌گو ژوتا یک فرصت فوق العاده گلزنی را به شکلی باورنکردنی از دست داد. جایی که این بازیکن بعد از اشتباه مدافع و دروازه‌بان ولورهمپتون مقابل دروازه خالی این تیم قرار گرفت اما به شکلی باورنکردنی توپ را به مدافع حریف کوبید و این فرصت را از دست داد.

در حالی که بازی به لحظات پایانی خود نزدیک می‌شد دیووک اوریگی موفق شد در دقیقه 94 گل برتری را به ثمر برساند. دیووک اوریگی که به عنوان یار تعویضی به زمین آمده بود روی پاس محمد صلاح موفق به گلزنی شد تا لیورپول سه امتیاز ارزشمند را کسب کرده و پیش از بازی امشب منچسترسیتی موقتا صدرنشین شود.

ولوز 0-1 لیورپول؛ صدرنشینی با گل دقیقه 94

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نشنیده آیسان آقاخانی زن محمدرضا گلزار ! + عکس ها و خصوصی ها