تشکیل کمیته اقدام مشترک برای نظارت بر بازار


تشکیل کمیته اقدام مشترک برای نظارت بر بازار

تهران- ایرنا- وزیر دادگستری از تشکیل کمیته اقدام مشترک برای نظارت بر بازار خبر داد و گفت: این کمیته متشکل از نمایندگان سه وزارتخانه جهاد کشاورزی، وزارت صنعت و سازمان تعزیرات وزارت دادگستری به همراه نماینده اصناف و بسیج اصناف به منظور تشدید نظارت‌های اصناف و مردم ، هر هفته تشکیل جلسه می‌دهد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از خانه ملت، امین‌حسین رحیمی درباره نحوه نظارت بر بازار از طرف سازمان تعزیرات برای جلوگیری از افزایش قیمت‌ها به ویژه نرخ کالاهای اساسی، گفت: در این زمینه تصمیمات خوبی برای بهتر شدن نظارت‌ها و هم‌افزایی بین دستگاه‌ها صورت گرفته که بر همین اساس کمیته‌ای با عنوان «کمیته اقدام مشترک» تشکیل شده است.

وزیر دادگستری افزود: کمیته اقدام مشترک متشکل از نمایندگان سه وزارتخانه جهاد کشاورزی، وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان تعزیرات وزارت دادگستری به همراه نماینده اصناف و بسیج اصناف به منظور تشدید نظارت‌های اصناف و مردم است که هر هفته تشکیل جلسه می‌دهد.

رحیمی اضافه کرد: این کمیته مصوبات ستاد تنظیم بازار که زیر نظر معاون اول رییس‌جمهوری قرار دارد و هر هفته هم جلسه برگزار می‌کند را اجرایی و پیاده‌سازی می‌کند.

وی، با بیان اینکه امیدواریم انسجام ایجاد شده در نظارت بر بازار تأثیر بسزایی داشته باشد، گفت: البته این تأثیر وجود داشته و در نرخ مرغ و تخم‌مرغ نیز تثبیتی صورت گرفته و نظارت بهتر شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دولت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا