دستگیری عاملان انتشار کلیپ بیمار روانی برهنه در کرمانشاه


رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه از شناسایی و دستگیری عاملان تصویربرداری و انتشار کلیپ بیمار روانی که به صورت نیمه عریان در یکی از خیابان‌های شهر کرمانشاه تردد می‌کرد، خبر داد. سرهنگ علی عباسی کسانی روز یکشنبه به...

رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه از شناسایی و دستگیری عاملان تصویربرداری و انتشار کلیپ بیمار روانی که به صورت نیمه عریان در یکی از خیابان‌های شهر کرمانشاه تردد می‌کرد، خبر داد.
سرهنگ علی عباسی کسانی روز یکشنبه به ایرنا گفت: پس از انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر حضور یک بیمار روانی که به صورت نیمه عریان در خیابان اصلی شهرک دولت آباد ظاهر شده بود، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.
وی ادامه داد: در بررسی‌های تخصصی پلیس فتا مشخص شد این کلیپ برای اولین بار در پیج اینستاگرامی شخصی که اهل شهرستان روانسر و ساکن کرمانشاه بود منتشر شده لذا نسبت به احضار وی اقدام شد.
سرهنگ کسانی افزود: پس از حضور این فرد در پلیس فتا و حذف کلیپ به منظور جلوگیری از بازنشر بیشتر آن، مشخص شد تصویربرداری توسط فرد دیگری که در صحنه حاضر بوده انجام شده و سپس تصاویر ضبط شده برای یک نفر دیگر ارسال شده است.
رئیس پلیس فتا کرمانشاه تاکید کرد: با دریافت این اطلاعات ماموران پلیس فتا با شناسایی عاملان اصلی تصویربرداری و ارسال کلیپ حضور بیمار روانی به صورت نیمه عریان در شهر، نسبت به دستگیری آنها اقدام کردند.
وی از معرفی عاملان اصلی تصویربرداری و ارسال کلیپ به دستگاه قضایی خبر داد و گفت: شهروند روانسری نیز که در ابتدا دستگیر شده بود برای تکمیل پرونده و تحقیقات در اختیار پلیس فتا قرار دارد.
کشف یک قبضه نارنجک در دانشگاه رازی کرمانشاه
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه اظهار کرد: یک قبضه نارنجک عمل نشده با حضور به موقع ماموران پلیس کشف و عملیات انتقال و جابه جایی آن انجام شد.
سرهنگ مراد نظری گفت: پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وجود یک قبضه نارنجک عمل نکرده در محوطه دانشگاه رازی، ماموران کلانتری ۲۳ تعاون در محل حضور یافتند.
وی ادامه داد: ماموران با حضور در دانشگاه در میدان داخل محوطه این مرکز آموزش عالی به یک قبضه نارنجک عمل نکرده پوسیده شده متعلق به دوران دفاع مقدس برخورد کردند.
سرهنگ نظری اضافه کرد: پس از مشاهده نارنجک عمل نشده اقدام لازم با واحد چک و خنثی شهر کرمانشاه به عمل آمد و هماهنگی لازم برای خنثی سازی و انتقال آن انجام شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس نوشته برای پنجشنبه اموات