اردبیل قهرمان مسابقات کشتی بزرگسالان شد


اردبیل قهرمان مسابقات کشتی بزرگسالان شد

رئیس هیئت کشتی استان اردبیل گفت: تیم کشتی آزاد و فرنگی اردبیل بعد از 2 روز رقابت قهرمان مسابقات کشتی بزرگسالان استان اردبیل شد.

عبدالرضا اقبال ۱۴آذر در مراسم اختتامیه مسابقات کشتی قهرمانی استان که در خانه کشتی اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: 200 کشتی‌گیر در رده بزرگسالان با هم رقابت کردند که از همه شهرستان‌ها تیم‌های کشتی حاضر شده بوند.
وی تصریح کرد: بعد از شرایط کرونایی و سپری شدن 2 سال از رکود و برگزار نشدن مسابقات کشتی، موفق شدیم این رویداد را به صورت استانی و با حضور همه شهرستان‌ها برگزار کنیم تا کشتی‌گیران بتوانند در رده سنی بزرگسالان با هم رقابت کنند.
رئیس هیئت کشتی استان اردبیل گفت: اکثر شهرستان‌ها با تیمی کامل در این مسابقات هم در رده آزاد و هم فرنگی شرکت کرده بودند که در نهایت تیم اردبیل توانست قهرمان این دوره از مسابقات شود.
اقبال افزود: نفرات برتر این دوره از مسابقات به عنوان تیم برتر استان در مسابقات کشوری حاضر خواهند شد تا امکان رقابت آنها فراهم آید.
وی به سطح کیفی این مسابقات اشاره کرد و ادامه داد: تلاش می‌کنیم تا با فعال کردن لیگ کشتی استان به صورت منظم مسابقات را پیگیری کرده و بعد از 2 سال شرایط کرونایی بتوانیم کشتی استان را به روزهای خوش دهه‌های گذشته بازگردانیم.
رئیس هیئت کشتی استان اردبیل استعدادهای ناب کشتی را در همه مناطق استان به ویژه شهرستان‌ها زمینه‌ساز استعدادیابی و شناسایی نفرات برگزیده اعلام کرد و گفت: امیدواریم با همکاری مربیان در رده‌های مختلف بتوانیم تیم کشتی قدرتمندی را در استان در رده‌های مختلف سنی آماده حضور در رویدادهای ملی و بین‌المللی کنیم.


انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب‌توجه مرجانه گلچین با یک استایل جوان‌پسند