آیت‌الله جنتی: همواره مراقب باشیم وحدت کلمه بر کشور حاکم باشد


آیت‌الله جنتی: همواره مراقب باشیم وحدت کلمه بر کشور حاکم باشد

تهران- ایرنا- رییس سابق شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، مبنای قدرت انقلاب اسلامی را حضور مردم در صحنه عنوان کرد و گفت: همیشه باید مراقب باشیم وحدت کلمه زیر لوای مقام معظم رهبری حاکم باشد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، آیت‌الله احمد جنتی روز یکشنبه در آیین تکریم و معارفه ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با قدردانی از رهبر معظم انقلاب به دلیل انتصاب رییس جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و تبریک به حجت الاسلام والمسلمین محمد حسین موسی‌پور، گفت: سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان یکی از قدیمی‌ترین شوراها، از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی برای یک صدا بودن نظام شکل گرفت.

رییس سابق شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، با بیان اینکه سعی ما بر این بود که کارها مردمی شود، افزود: انقلاب اسلامی، انقلابی مردمی است و باید تا آخر هم مردمی بماند و تا مردمی باشد قدرتمند است.

آیت‌الله جنتی خاطرنشان کرد: مراسمی چون ۲۲ بهمن، مردمی است و جهان هم روی این قضیه حساب می‌کند. حضور مردم در همه جا، افتخاری برای ما و نظام است و این افتخار برای همیشه باید به قوت خود باقی بمانند.

وی بیان کرد: باید همیشه مراقب باشیم وحدت کلمه زیر لوای مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای حاکم باشد.

دبیر شورای نگهبان، حضور مردم در صحنه را قوت و قدرت انقلاب اسلامی دانست و گفت: از مردم خاضعانه تشکر می‌کنم و از خدا هم می‌خواهم که لطف و عنایت خود را بر این مردم بیشتر کند. چرا که مردم از اول پیروزی انقلاب امتحان خود را پس داده‌اند.

آیت‌الله جنتی گفت: امیدوارم شورای هماهنگی بتواند همصدا با مردم برنامه‌های خود را اجرا کند تا مردم احساس کنند که در مسائل حضور دارند و بدانند که کجا هستند و به کجا می خواهند بروند و چه مسیری را طی می‌کنند.

دبیر شورای نگهبان ادامه داد: تاکنون برنامه‌های خوبی داشتیم و شورای هماهنگی هم نقش موثری داشته است و سعی ما بر این بوده کاری کنیم یکصدا از نظام بیرون بیاید.

وی با قدردانی از حجت الاسلام والمسلمین موسی‌پور برای قبول این مسئولیت، گفت: امیدوارم بتوان با هماهنگی نهادهای دیگر کارها را خوب پیش ببرد. چرا که باید به این مردم خدمت کنیم و هر چقدر از این مردم تشکر کنیم باز هم کم است. این مردم نجیب و مجاهد و همیشه در صحنه هستند به همین جهت دشمن امیدش از مردم برای ضربه زدن به این نظام و کشور قطع شده است.

آیت الله جنتی با تاکید بر محوریت تقوا، گفت: وظیفه همه ما تقوا است و سیاست و اقتصاد ما باید بر تقوا باشد. امیدواریم که بتوانیم به وظیفه خود عمل کنیم.

همچنین در این مراسم حجت‌الاسلام محمد محمدی گلپایگانی پس از قرائت متن حکم حجت‌الاسلام موسی‌پور اظهار کرد: قم پیچیدگی‌ها و ظرافت‌های خود را دارد و حجت الاسلام موسی پور اولین روحانی بود که در سمت استانداری در این شهر مقدس مشغول خدمت شد، در مدت سه سالی که بودند همه اقشار مردم از ایشان راضی بودند و ما هیچوقت گلایه و شکایتی از جانب مردم نسبت به ایشان نشنیدیم.

گلپایگانی با بیان اینکه مطمئن هستم که ایشان در مسئولیت جدید نیز مثل گذشته مخصوصا با اعتمادی که رهبر انقلاب به ایشان دارند توفیق خواهند داشت،‌یادآور شد: روز گذشته خدمت رهبر معظم انقلاب که بودم، ایشان فرمودند حجت‌الاسلام موسی‌پور نماینده من هم در این شورا هستند که مسئولیت سنگینی برای ایشان ایجاد می‌کند.

رییس دفتر مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: از خدا می‌خواهیم در این مسئولیت با توجه به سوابق و اخلاصی که در ایشان داریم منشاء خدمات بزرگی باشند و بتوانند آثار ارزشمندی که در دوران طولانی مسوولیت آیت‌الله جنتی در این شورا وجود داشته، ادامه دهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر