انتشار یک فیلم کوتاه ایرانی در صفحه اینستاگرام نخست وزیر پاکستان


انتشار یک فیلم کوتاه ایرانی در صفحه اینستاگرام نخست وزیر پاکستان

تهران- ایرنا- نخست وزیر پاکستانی یک فیلم کوتاه ایرانی را در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت و از آن تقدیر کرد.

به گزارش روز یکشنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا، عمران خان، نخست وزیر پاکستان، روز گذشته فیلم کوتاه قرار پنجشنبه (۱۳۹۶) ساخته سیدمحمدرضا خردمندان را با توضیح «فیلم کوتاه زیبای ایرانی» در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت.

این ویدئو که بیش از ۱۵۲ هزار بازدید داشت، یک زوج مسن را به تصویر می‌کشد که در حین مشاعره و هم کلامی عاشقانه با زوج جوانی در ماشین کناری برخورد می‌کنند که با وجود حضور فرزند خردسالشان به جروبحث و دعوا مشغول اند. ماجرا همینطور ادامه می‌یابد تا این که زوج اول با پادرمیانی طرفین دعوا را به کوتاه آمدن دعوت کرده و به این وضع آشفته پایان می‌دهند.

قرار پنجشنبه روایتی است از تقابل صبر و زودجوشی، تجربه و خامی و ازخودگذشتگی و لجاجت. این فیلم در تنها ۲ دقیقه درس مدیریت زندگی زناشویی و اهمیت از خودگذشتگی و درک را به مخاطب می‌آموزد.

سید محمدرضا خردمندان، کارگردان ۳۷ ساله این فیلم، سینماگر و فیلم‌نامه‌نویس اهل ایران و فارغ‌التحصیل رشته کارگردانی از دانشگاه صداوسیماست. خردمندان نخستین فیلم بلند خود را در سال ۱۳۹۵ با عنوان بیست و یک روز بعد کارگردانی کرد. این فیلم در بخش مسابقه سودای سیمرغ سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور داشت و نامزد بهترین فیلم از نگاه تماشاگران شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها