تیم های آتش نشانی فاتح رقابت های فوتسال کارکنان شهرداری بندرعباس شدند


تیم های آتش نشانی فاتح رقابت های فوتسال کارکنان شهرداری بندرعباس شدند

بندرعباس- ایرنا- نخستین دوره مسابقه های فوتسال کارکنان مناطق و سازمان های وابسته به شهرداری بندرعباس که از یازدهم آبان ماه در 2 رده آزاد و پیشکسوتان درجریان بود، با قهرمانی تیم های آتش نشانی در رده های یادشده پایان یافت.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، در رده آزاد که با حضور ۱۲ تیم در ۲ گروه برگزار شد، در فینال مسابقه های تیم های آتش نشانی و ساماندهی در سالن فجر باهم به رقابت پرداختند که در نهایت با برتری ۲ بر یک آتش نشانان همراه بود و قهرمانی این مسابقه ها شدند.

همچنین در رده پیشکسوتان که چهار تیم با هم به رقابت پرداختند، فینال آن پیکار بین تیم های شهرداری مرکزی و آتش نشانی بود که باز هم آتش نشانان توانستند با تساوی در لحظه های پایانی قهرمانی را از چنگ شهرداری مرکزی در بیاورند و دومین جام را هم بالای سر ببرند.

شهرداری مرکزی که در این دیدار توانسته بود ۲ بر یک و با گل‌های رضا کوهساری از حریف خود پیش بیا فتد در ۳۰ ثانیه به پایان بازی و روی اشتباه محرز بازیکن خود، گل تساوی را دریافت کرد تا تیم آتش نشانی به لطف تفاضل گل زده بیشتر قهرمان این رقابت ها شود.

در پایان این دیدارها و با حضور تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس جام قهرمانی به تیم های قهرمان اهدا و از زحمات برگزارکنندگان این رقابت ها تقدیر شد.

تیم های سازمان مدیریت تخلفات شهری در رده آزاد و سازمان حمل و نقل در رده پیشکسوتان به عنوان تیم‌های اخلاق معرفی شدند.

حسن اکبر نسب از تیم سازمان مشاغل با هشت گل زده به عنوان آقای گل و رضا محمودی نیز از این تیم به عنوان فنی‌ترین بازیکن معرفی شدند.

تیم های منتخب رده آزاد و پیشکسوتان این رقابت ها پایان آذرماه جاری جهت حضور در مسابقه قهرمانی کلانشهرهای کشور راهی مشهد می شوند.

در رقابت های فوتسال کارکنان شهرداری بندرعباس در رده آزاد در گروه اول تیم های سازماندهی مشاغل، منطقه ۲، فضای سبز، فرهنگی ورزشی، آرامستان و منطقه یک و در گروه دوم تیم های آتش نشانی ، حمل ونقل، تخلفات، منطقه سه، پسماند و منطقه چهار باهم به رقابت پرداختند.
در رده پیشکسوتان نیز چهار تیم آتش نشانی، شهرداری مرکزی، حمل ونقل ومعاونت عمران در یک گروه به صورت دوره ای با هم رقابت کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود همه آهنگ های ارسان ار