روز مقاومت در تقویم جمهوری اسلامی ثبت شود


روز مقاومت در تقویم جمهوری اسلامی ثبت شود

تهران- ایرنا- نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز مجلس شورای اسلامی و دولت انقلابی در شرایطی که جنگ اقتصادی شدیدی بر کشور حاکم است در یک سنگر با دشمن مبارزه می‌کنند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، «جبار کوچکی نژاد» در نشست علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور با اشاره به سالروز شهادت شهید مدرس و روز مجلس و همچنین شهادت میرزا کوچک جنگلی گفت: مقام معظم رهبری فرمودند میرزا کوچک جنگلی نماد مقاومت و مجاهدت مردم خطه گیلان است که توانست ۱۰۰ سال قبل، حکومت اسلامی تشکیل دهد. آیا نباید کنگره بین المللی برای او برگزار شود و در کتاب‌های درسی مدارس و دانشگاهی به ایثارگری او پرداخته شود؟ پیشنهاد می‌کنم به یاد سرداران مقاومت، سردار سلیمانی، سردار میرزا کوچک جنگلی و رییس علی دلواری یک روز به عنوان روز مقاومت در تقویم جمهوری اسلامی ثبت شود.

نماینده مردم رشت در مجلس یازدهم اضافه کرد: انگلیس خبیث و آمریکای جنایتکار به تمامی حرکت‌های انقلابی در قرن اخیر آسیب وارد کرده‌اند و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در بدنه اجرایی نفوذ کرده‌اند، جریان ملی گرایی در دولت موقت، جریان نفاق در دولت دوم، جریان انحراف در دولت سوم و چهارم خودنمایی کرد که با هوشیاری مقام معظم رهبری به عنوان رییس دولت جریان میرحسین موسوی کنترل شد، جریان نفاق و نفوذ همراه با جریان خانوادگی و زر اندوزی در دولت پنجم و ششم مسیر حرکت انقلاب را منحرف کرد و نفوذ کلاهی‌ها و انفجار حزب جمهوری اسلامی و نفوذ افرادی چون کشمیری در دولت شهید رجایی و باهنر باعث سقوط این دولت‌ها شد.

کوچکی‌نژاد افزود: در دولت هفتم و هشتم همین جریان نفوذ و نفاق، فتنه ۷۸ و جریان قتل های زنجیره‌ای و بسیاری از طرح‌های کودتایی را طراحی کردند، جریان انحراف و نفاق دولت نهم و دهم را منحرف کرد و جریان خانوادگی و ثروت اندوزی دولت یازدهم و دوازدهم مسیر خدمت رسانی به مردم را منحرف کرد و باعث عقب ماندگی جمهوری اسلامی و مشکلات اقتصادی شد و توجهی به هشدارهای مقام معظم رهبری نکردند.

وی بیان کرد: امروز مجلس شورای اسلامی و دولت انقلابی در شرایطی که جنگ اقتصادی شدیدی بر کشور حاکم است در یک سنگر با دشمن مبارزه می‌کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مجلس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته