سازمان تعزیرات حکومتی نظارت ویژه ای بر بازار دارد


سازمان تعزیرات حکومتی نظارت ویژه ای بر بازار دارد

ارومیه- ایرنا- معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع تخلفات سازمان تعزیرات حکومتی گفت: این نهاد در سه بخش کالا و خدمات، بهداشت و درمان و قاچاق نظارت ویژه ای دارد تا مشکلی در سطح جامعه وجود نداشته باشد.

به گزارش ایرنا، محمد علی اسفنانی روز یکشنبه در آیین تودیع و معارفه مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی در ارومیه، اظهار داشت: کسبه ما حبیب الله هستند و گاهی اوقات یک تخلف به چشم می‌آید و برخورد با آن نیاز به یک مطالبه بوده و در اولویت این سازمان قرار دارد.

وی گفت: برخورد سریع با متخلفان در بازار در اولویت سازمان تعزیرات حکومتی بوده و این امر نیز مورد تاکید دولت است، زیرا تاخیر در احقاق حق مردم نوعی بی عدالتی به شمار می‌رود.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع تخلفات سازمان تعزیرات حکومتی افزود: حدود ۱۲۰ هزار نوع تجهیزات پزشکی در کشور وجود دارد که نظارت جدی بر آنها انجام می‌شود تا کالای مناسب به مردم عرضه شود.

اسفنابی گفت: در بخش خدماتی و کالاها نیز این سازمان در تمامی زمینه‌ها نظارت دارد تا تخلفی صورت نگیرد.

وی بیان کرد: نیاز است برای مقابله با متخلفان همکاری شایسته ای بین نهادی صورت گیرد تا شاهد پویایی مدیریت جدید در آذربایجان‌غربی همچون گذشته باشیم.

رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی نیز در این آیین گفت: یکی از مهمترین وظایف تعزیرات حکومتی، نقش کنترل گری، مراقبتی و صیانتی از عملکرد بازار است که بعضا گلایه مندی مردم در این مقوله ها مشاهده می‌شود که با حضور میدانی و عملیاتی در کف بازار می‌توان حضور و نقش پررنگی داشت و تخلفات را تحت کنترل قرار داد.

ناصر عتباتی افزود: تعزیرات باید برای مردم امید آفرین و امید بخش و برای متخلفان و کسانی که نا امنی روانی ایجاد می‌کنند یک اهرم اجرایی قوی و عامل اصلاح و تنبیه باشد.

وی ادامه داد: تعزیرات حکومتی نباید منتظر بازرسان صنعت ومعدن یا اصناف باشد و باید خودش ورود کند و وظایف ذاتی خود را انجام دهد و با اقدام به موقع و میدانی، آرامش روانی را به جامعه بازگرداند.

وی بیان کرد: اتحادیه‌ها، اتاق اصناف و بازرسان آنها در کنار سازمان‌های مردم نهاد می‌توانند بسیار کمک کننده به تعزیرات حکومتی در موضع بازار باشند.

به گزارش ایرنا، در پایان این آیین از تلاش‌های محمد اقوامی تقدیر و حسین نجف زاده به عنوان مدیرکل جدید تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی معرفی شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر | تیپ خاص و متفاوت زنان یگان ویژه در رژه روز ارتش