نخستین رزمایش نظارت بر کالاهای اساسی جهادکشاورزی استان سمنان آغاز شد


نخستین رزمایش نظارت بر کالاهای اساسی  جهادکشاورزی استان سمنان آغاز شد

سمنان- ایرنا- رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: گام نخست رزمایش جهادی نظارت بر کالاهای اساسی برای مدیریت بازار در این استان برگزار شد.

به گزارش ایرنا، سیدحسن میرعماد روز یکشنبه با اشاره به واگذاری بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی و خوراکی‌ها به وزارت جهاد کشاورزی از سوی معاون اقتصادی رئیس‌جمهوری، به رسانه ها گفت: نخستین رزمایش نظارت بر کالاهای اساسی از سوی جهاد کشاورزی استان سمنان برگزار شد.

وی اظهار داشت: در راستای قانون انتزاع بخشی از وظایف تنظیم بازار محصولات کشاورزی از وزارت صنعت، معدن و تجارت به وزارت جهاد کشاورزی منتقل شد.

وی با بیان اینکه هماهنگی مطلوبی بین سازمان صنعت، معدن و تجارت و سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان انجام شد تصریح کرد: از امروز بخشی از نیروهای بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت به سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان انتقال یافت و نظارت بر کالاهای اساسی از امروز به صورت رسمی و با برگزاری این رزمایش از سوی جهاد کشاورزی آغاز شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان افزود: تفاهم‌نامه‌ای هم بین سازمان جهاد کشاورزی و بسیج اصناف منعقد شد تا از ظرفیت نیروهای بسیج در راستای نظارت بر بازار بهره گرفته شود.

میرعماد خاطرنشان کرد: علاوه بر بازرسی‌های انفرادی بازرسی هم به‌صورت مشترک با سازمان صنعت، معدن و تجارت، بسیج و تعزیرات به‌صورت مستمر در سطح شهر برگزار می‌شود.

وی گفت: بر اساس این طرح محصولات بخش کشاورزی از مزرعه تا سفره تمام نظارت‌ها توسط بخش کشاورزی مدیریت می‌شود.

وی ابراز امیدواری کرد تا با نظارت‌های صورت گرفته، شاهد آرامش بیشتری در سطح بازار باشیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان ، از مردم خواست اگر شاهد تخلفی در این زمینه بودند مانند گذشته با تماس با سامانه تلفنی ۱۲۴ اطلاع‌رسانی لازم را به واحدهای نظارتی داشته باشند و در اسرع وقت کارکنان بازرسی حضور می یابند و به شکایات رسیدگی می‌کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رونمایی لادن طباطبایی از دختر زیبا و جوانش / چقدر زود بزرگ شد+ عکس و بیوگرافی