نیلی افشار مادر می شود ! / دنیا جهانبخت راه نشان داد + فیلم


نیلی افشار مادر می شود ! / دنیا جهانبخت راه نشان داد  + فیلم

رکنا : اعلام خبر بارداری نیلی افشار بلاگر و مدل مشهور اینستاگرامی به تقلید از دنیا جهانبخت در فضای مجازی کولاک کرد.

نیلی افشار باز هم جنجالی شد. نیلی افشار مدتی با پویان مختاری زندگی کرد که در نهایت کار او با نیلی افشار به جدایی کشید. ظاهرا نیلی افشار هم مانند دنیا جهانبخت باردار است اما مشخص نکرده است پدر بچه اش کیست؟! . در این فیلم خوشحالی نیلی افشار را از مادر شدنش به زودی ببینید.

این روزها شاخ ها و بلاگرهای اینستاگرامی در باردار شدن و بچه داشتن با هم رقابت دارند. این بار نیلی افشار همسر سابق پویان مختاری اعلام کرده که باردار است و به زودی بچه دار می شود!

نیلی افشار مادر می شود ! / دنیا جهانبخت راه نشان داد  + فیلم

بارداری شاخ های اینستایی

شاید بگویید که این بلاگرها دروغ می گویند که باردار هستند، اما واقعا چه نیازی به دروغ گفتن است ؟ از لحاظ فنی که باردار شدن برای آنها کاری ندارد، از لحاظ بزرگ کردن بچه، بچه دار شدن برای آنها مزیت خیلی خوبی ست. اولا برای آن بچه پیج اینستاگرام جداگانه تاسیس می کنند و کسب درآمد بیشتری انجام می دهند مثل پسر دنیا جهانبخت و مهراد جم که هنوز به دنیا نیامده یک میلیون فالوور دارد.

دوما وقتی آنها مادر شوند فانتزی های بیشتری از زندگی روزانه خود قابل ارائه دارند (ایده های محتوایی بیشتری برای جذب فالوور دارند) پس بچه دار شدن برای آنها یک پیشرفت کاری ست. فقط کارهای مربوط به نگهداری بچه می ماند که همانند همسر میلاد حاتمی یک پرستار استخدام می کنند تا او بچه دار بزرگ کند. پس بچه برای اینها بیشتر شکل یک کالاست تا آنچه در ذهن من وشماست و مادر بودن هم فقط یک عنوان بلاگری ست.

منبع : برخط نیوز

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
1 0

حجم ویدیو: 2.39M | مدت زمان ویدیو: 00:00:19

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ثروت هنگفت رئیس سامسونگ اعلام شد/ عکس