بهترین مکان ادارات به نمازخانه اختصاص یابد


بهترین مکان ادارات به نمازخانه اختصاص یابد

سنندج - ایرنا - نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: باید نمازخانه ادارات مانند دفاتر مدیریت در بهترین مکان و با مناسبت ترین امکانات در نظر گرفته شود.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی روز یکشنبه در گردهمایی دبیران ستاد اقامه نماز دستگاه های اجرایی کردستان اظهار داشت: همه دستگاه های اجرایی اعتبار اقامه نماز دارند و باید از آن برای بهبود مکان اقامه نماز استفاده کنند.

وی با بیان اینکه در طول تاریخ بشر با تلاطم های بسیاری مواجه بوده است، افزود: این گرفتاری ها به اشکل مختلف خود را نشان داده و حالا هم با کرونا و دیگر مشکلات، انسانها دست و پنجه نرم می کنند.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه صبر بر مصیبت، طاعت (انفاق احسان و نماز) و معصیت سه نوع از صبر است، افزود: مصیبت تنها مصیبت جانی نیست و گاهی مالی و یا اتفاقاتی است که می‌افتد در اینجا تاکید شده که انسان نباید در برابر این مشکلات طاقتش را از دست بدهد و علاوه بر صبر به نماز نیز توجه کند چرا که مکمل صبر و مهمتر از آن، نماز است که انسان را از تنازعات دنیایی خارج کرده و او را تنظیم می‌کند و به او آرامش می بخشد و برای همین از این دو مساله نباید غفلت کرد.

حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی از مقام «دبیری ستاد اقامه نماز دستگاه های اجرایی» به عنوان یک مسوولیت ویژه‌ نام برد و افزود: اینکه انسان زیربیرق نماز باشد امتیاز بزرگی است و می طلبد با انگیزه بیشتر و بهتر کارها را به پیش ببرید.

بهترین مکان ادارات به نمازخانه اختصاص یابد

دبیران ستاد اقامه نماز رابط مهدوی می شوند

مسوول بنیاد مهدویت کردستان هم در این همایش اظهار داشت: مساله منجی مساله‌ای بین المللی و مهم است که در واقع انقلاب اسلامی مقدمه‌ای برای انقلاب امام عصر (عج) بود و در کنار موضوع نماز که رکن دین و مرز بین کفر و ایمان است، هدف اصلی حکومت صالحان نیز به شمار می رود.

حجت الاسلام سیدمحمد سادات افزود: سراسر وجود امام زمان(عج) لطف است و اگر معتقدیم آفرینش انسان برای بندگی است و باید در هر زمانی انسانی کامل در جهان باشد که این هدف محقق شود.

وی گفت: تفکر سرخ عاشورایی و اعتقاد به منجی تفکری اصیل و بنیادی است که دشمن با طرح شبهه هایی می خواهد تا با کمرنگ کردن آن در جهان، به هدف اصلی خود که مقابله با اسلام است دست پیدا کند.

مسوول بنیاد مهدویت کردستان با اشاره به انسجام فرهنگ مهدوی و گسترش آن در جامعه، افزود: با تشکیل بنیاد مهدویت به دستور رهبر معظم انقلاب، فعالیتهای فرهنگی، اجتماعی و تولید محتوا و آثار علمی در زمینه فرهنگ مهدوی روز به روز گسترش یافت و در استان نیز این بنیاد فعالتی های خوبی داشته است.

حجت الاسلام سادات افزود: دبیران ستاد اقامه نماز دستگاه های اجرایی استان از این پس به عنوان رابط بنیاد مهدویت هم فعالیت خواهند داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بارش باران و برف در برخی استان های کشور