تقویت نظام مقابله با جنگ نرم راهکار فرهنگی دارد


 تقویت نظام مقابله با جنگ نرم راهکار فرهنگی دارد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: جنگ نرم دشمنان برای از پای درآوردن تفکر جامعه و فرهنگ دینی ما طراحی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «سیدجواد هاشمی» امروز در نشست قرارگاه ائمه جمعه منطقه ۲ استان کهگیلویه و بویراحمد در سی سخت با بیان اینکه، جنگ نرم سنت ها، باورها و ارزش های ما را نشانه گرفته، اظهار کرد: دشمنان در تلاش هستند تا حلقه‌ های فکری و فرهنگی ما را سست کرده و با عملیات روانی، نبرد رسانه ‌ای و با پشتیبانی از نافرمانی مدنی، بحران سازی کنند.

معاون امنیتی، اجتماعی و فرهنگی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: ترویج روحیه یاس و ناامیدی به جای نشاط، بی تفاوت کردن نسل جوان، ایجاد آشوب و اختلاف با تبلیغات سیاه و شایع پراکنی و دامن زدن به مسائل سیاسی، مذهبی، قومی و اجتماعی از اهداف شوم استکبار از طریق جنگ نرم می باشد.

وی تصریح کرد: دشمنان استکباری با بمباران خبری و تبلیغی از طریق رسانه های مختلف و فضای مجازی در تلاش هستند تا در نظام دینی و سیاسی اجتماعی ما رخنه کرده و آسیب بزنند و تزلزل، بی ‌ثباتی و یاس و ناامیدی در جامعه ایجاد کنند.

هاشمی، تلاش برای بحرانی سازی با ارائه اخبار نادرست، تحلیل های غلط و اغراق آمیز با اعتماد زدایی در جامعه را از دیگر برنامه های جنگ نرم دشمنان عنوان کرد.

معاون امنیتی، اجتماعی و فرهنگی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه، جنگ نرم و روانی علیه جامعه دینی ما از گستره و عملکرد وسیعی برخوردار است، افزود: دشمنان قسم خورده این آب و خاک که دست پلیدشان از منابع مختلف این مملکت کوتاه شد، به دنبال این رفتند تا جامعه ما را به بن بست کشیده و زمینه ای را برای رسیدن به اهداف شوم خود بیابند.

وی اثرگذارترین ابزار برای جنگ نرم را سرمایه ‌گذاری در رسانه‌ های دیداری و شنیداری دانست و اظهار کرد: جلوگیری از الگو شدن ایران در جهان اسلام و منطقه برای دشمنان استکبار وحشت آفرین بوده و راه های تحقق بخشی هدفشان را در جنگ نرم یافته اند.

هاشمی یادآور شد: برجسته سازی مشکلات کشور و حوادثی که در بحث ها و مطالبات صنفی بوده را دامن می زنند تا انحراف و نارضایتی ایجاد کنند.

معاون امنیتی، اجتماعی و فرهنگی استانداری کهگیلویه و بویراحمد به تقویت نظام مقابله با جنگ نرم دشمن تاکید کرد و گفت: برای مقابله و مبارزه جدی و بازدارنده در برابر جنگ نرم دشمنان باید با آسیب شناسی از طریق فرهنگی و با تقویت شاخص های فرهنگی عمل کرد.

وی گفت: مسئله وحدت بخشی به جامعه، آگاهی بخشی و تقویت کرسی های آزاد اندیشی، نماز جمعه و جماعات، تقویت رسانه های مختلف گروهی و فضای مجازی نقش به سزایی در خنثی سازی جنگ نرم دشمنان دارد.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عجیب ترین لباس الناز شاکردوست در اکران جدیدترین فیلم ! / این استایل بعید بود !