سرپرست فرمانداری ملایر: نظارت‌ بر بازار باید میدانی و واقعی باشد


سرپرست فرمانداری ملایر: نظارت‌ بر بازار باید میدانی و واقعی باشد

همدان- ایرنا- سرپرست فرمانداری ویژه ملایر با اشاره به رویکرد اصلی دولت سیزدهم بر ارتقای معیشت مردم، تاکید کرد: کنترل و نظارت بر بازار به طور جد در دستور کار است و در حوزه تنظیم بازار نظارت‌ها باید میدانی، دقیق و با عملکرد واقعی باشد.

به گزارش ایرنا؛ "حسین فارسی" روز یکشنبه در ستاد تنظیم بازار شهرستان ملایر اظهار داشت: معیشت مردم در اولویت است و تمام تلاش خود را باید برای ارتقای معیشت و رضایت‌مندی مردم به کار گیریم.

وی با تاکید بر اینکه افزایشی در قیمت کالاهای اساسی نداریم، افزود: تمام توان خود را برای ایجاد ثبات در بازار به کار گرفته‌ایم.

سرپرست فرمانداری ویژه ملایر ادامه داد: اکیپ‌های نظارت و بازرسی بر بازار و نانوایی‌ها افزایش یافته و بازرسی و نظارت از بازار در کنار نانوایی‌ها، به صورت مستمر صبح و بعدازظهر انجام می‌شود.

فارسی گفت: با توجه به اصلاح قیمت نان، ارائه نان باکیفیت، رعایت موارد بهداشتی وساعت فعالیت باید در اولویت نانوایی‌ها قرار گیرد.

وی تاکید کرد: در همین راستا پرداخت حقوق و دستمزد کارگران شاغل در نانوایی‌ها با توجه به اصلاح قیمت نان باید براساس دستورالعمل‌ ابلاغی باشد.

سرپرست فرمانداری ویژه ملایر ادامه داد: کوتاهی مدیران در زمینه تامین مایحتاج مردم و کنترل و نظارت بر بازار پذیرفتنی نیست و با آنها برخورد جدی می‌شود.

به گزارش ایرنا؛ از شنبه هفته گذشته قیمت نان در استان همدان اصلاح و در این راستا اکیپ‌های نظارت و بازرسی از بازار در شهرستان تشکیل شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هر آنچه که باید در رابطه با بیماری‌های مقاربتی بدانید