کانون بسیج رسانه سپاه شهرستان کرمانشاه افتتاح شد


کانون بسیج رسانه سپاه شهرستان کرمانشاه افتتاح شد

کرمانشاه- ایرنا- کانون بسیج رسانه سپاه ناحیه کرمانشاه عصر یکشنبه با حضور «عباس محمدیان»؛ رییس سازمان بسیج رسانه کشور افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رییس سازمان بسیج رسانه کشور روز یکشنبه در مراسم افتتاح این کانون، گفت: بسیج رسانه به‌دنبال جبهه‌سازی طراز انقلاب اسلامی با تکیه‌بر آموزش و کادرسازی با توجه به فرهنگ ناب اسلام است و بنا دارد در بستر رسانه و با توجه به همدلی و هم‌افزایی پیش‌قدم باشد.

«عباس محمدیان» با بیان این‌که بسیج رسانه با شعار فراجناحی خدمت و در کنار هم بودن به‌دنبال ارائه تجربه جدیدی در جبهه رسانه است، اظهار کرد: امیدواریم به برکت بسیج، سند تحولی رسانه هم قوت بگیرد و در راستای فرامین رهبر معظم انقلاب ایفای نقش کند.

او ابراز امیدواری کرد که اعضای بسیج رسانه استان کرمانشاه به‌عنوان سربازان جنگ نرم در جنگ رسانه‌ای با دشمن پیش‌قراول باشند.

رییس سازمان بسیج رسانه کشور همچنین با تاکید بر این‌که بسیج رسانه باید نخ تسبیح همه سلایق باشد، گفت: نباید از اختلاف سلیقه‌ها اختلاف عقیده درست کنیم.

محمدیان بر پیگیری دغدغه‌ها و مشکلات مردم از سوی بسیج رسانه تاکید و اضافه کرد: این پیگیری‌ها باید بر مبنای صداقت، صراحت و صلابت باشد.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه نیز با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب درباره ضرورت جهاد رسانه‌ای و اهمیت تبیین گفت: هرچه جهاد رسانه‌ای تقویت شود پیامدهای مثبت بیشتری نصیب مردم و نظام اسلامی خواهد شد.

«محمدهادی صحرایی» اظهار امیدواری کرد که کانون بسیج رسانه سپاه ناحیه کرمانشاه بتواند در سال آینده به کانون نمونه کشور تبدیل شود.

سرهنگ «بهزاد یوسف‌وند» ، جانشین فرماندهی سپاه ناحیه کرمانشاه نیز ابراز امیدواری کرد که با فعالیت بسیج رسانه، فضای ارزشی، دینی و انقلابی شایسته شهر کرمانشاه رقم بخورد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر بهار + مجموعه اشعار بلند، کوتاه، دو بیتی و شعر نو از شاعران مختلف با موضوع بهار