بچه مسجدی های کانون ام ابیها در تدارک میلاد حضرت زینب (س) 


بچه مسجدی های کانون ام ابیها در تدارک میلاد حضرت زینب (س) 

سهیلا بهادری گفت: از آنجایی که در آستانه سالروز میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار هستیم بنابراین در حال برنامه ریزی و تدارک برای بزرگداشت این روز فرخنده هستیم.

«سهیلا بهادری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: از آنجایی که در آستانه سالروز میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار هستیم بنابراین در حال برنامه ریزی و تدارک برای بزرگداشت این روز فرخنده هستیم.


رابط کانون فرهنگی هنری ام ابیها روستای تل شیراز عنبرآباد افزود: یکی از این برنامه ها، اجرای مسابقه کتابخوانی با محوریت زندگی حضرت زینب (س) است و ویژه گروه سنی نوجوان برگزار می‌شود.


وی بیان کرد: بر همین اساس تعدادی کتاب تهیه شده که به صورت رایگان در بین آنها توزیع می شود و پس از مطالعه نوجوانان مسجدی کانون می بایست چکیده ای از آن را برای ما در واتس آپ ارسال کنند.


بهادری ابراز کرد: مسابقه نقاشی با موضوع پرستار یکی دیگر از این برنامه ها است که ویژه گروه سنی کودک در نظر گرفته شده و کودکان نیز باید عکس نقاشی های خود را با کمک والدین برای ما از طریق واتس آپ ارسال کنند.


رابط کانون فرهنگی هنری ام ابیها روستای تل شیراز عنبرآباد هدف از اجرای این مسابقات را آشنایی بیشتر کودکان و نوجوانان با نقش پرستار و زندگی و سیره حضرت زینب (س) برشمرد و ادامه داد: به نفرات برتر این مسابقات جوایزی اهدا می شود.


وی اظهار کرد: تجلیل از پرستاران نیز در برنامه های میلاد حضرت زینب (س) قرار دارد و بر همین اساس در قالب طرح شکوه مادری از آنها تجلیل می شود.


بهادری در خاتمه کرد: طرح اطعام نیازمندان نیز در شام میلاد این بانوی بزرگوار برگزار می‌شود و در همین راستا غذای گرم درب منازل آنها تحویل می شود.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟