حمله شدید گل گهر به استقلال : با 4٠٠ میلیارد بدهی چطور مجوز حرفه ای گرفتید؟


حمله شدید گل گهر به استقلال : با 4٠٠ میلیارد بدهی چطور مجوز حرفه ای گرفتید؟

سرپرست باشگاه گل گهر سیرجان واکنش شدیدی به ادعای باشگاه استقلال در خصوص تخلف سیرجانی ها در بازی دادن به مهاجم گابنی نشان داده است. نوشته حمله شدید گل گهر به استقلال : با 4٠٠ میلیارد بدهی چطور مجوز حرفه ای گرفتید؟...

حمله شدید گل گهر به استقلال : با ۴٠٠ میلیارد بدهی چطور مجوز حرفه ای گرفتید؟

حیدر افسری : جای فرافکنی و انتقال استرس و فشار بابت هزینه‌های فراوان و نتیجه گیری ضعیف در زمین فوتبال تلاش کنید و به موفقیت برسید
نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۰ | ۱۹:۰۱
حمله شدید گل گهر به استقلال : با 4٠٠ میلیارد بدهی چطور مجوز حرفه ای گرفتید؟

سرپرست باشگاه گل گهر سیرجان واکنش شدیدی به ادعای باشگاه استقلال در خصوص تخلف سیرجانی ها در بازی دادن به مهاجم گابنی نشان داده است.

حمله شدید گل گهر به استقلال : با 4٠٠ میلیارد بدهی چطور مجوز حرفه ای گرفتید؟

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بعد از بیانیه باشگاه استقلال و انتقاد به حضور بازیکن گابنی گل گهر سیرجان، حالا حیدر افسری سرپرست تیم فوتبال گل گهر در گفتگویی با رسانه رسمی باشگاه به آن پاسخ داده است.

به گزارش پارس فوتبال، اعتراض باشگاه استقلال به حضور مهاجم گابنی در گل گهر که با مصاحبه امروز بیژن طاهری سرپرست استقلال همراه شده بود، اکنون با پاسخ تندی از سوی باشگاه سیرجانی همراه شده است.

حیدر افسری سرپرست باشگاه گل گهر در این رابطه گفته است:

ما قصد داشتیم با احترام و در کمال آرامش به کار خودمان ادامه دهیم و در مورد دیگر تیم‌ها صحبتی نکنیم. اما متاسفانه حرفهایی مطرح می‌شود که خلاف اخلاق حرفه‌ای و حتی عمومی است. در ماجرای انتقال بایناما به گل‌گهر ما همه مراحل قانونی را طی کردیم و پس از مکاتبه مستقیم فدراسیون فوتبال ایران با فدراسیون گابن مجوز بازی او صادر کرد و نص صریح قانون در هیچ حالتی او را بازیکن غیرقانونی نمی‌داند. اگر وکلای باشگاه تان حرف دیگری به شما زده اند فریب تان داده‌اند.

حیدری در ادامه حرف هایش با اشاره به شرایط استقلال اضافه کرده است:

جای فرافکنی و انتقال استرس و فشار بابت هزینه‌های فراوان و نتیجه گیری ضعیف در زمین فوتبال تلاش کنید و به موفقیت برسید و دنبال گدایی امتیاز و آویزان شدن به دیگر باشگاه های محترم نباشید.

سرپرست باشگاه گل گهر به ماجرای جذب آیاندا پاتوسی توسط باشگاه استقلال در گذشته پرداخته است و در این زمینه اینطور توضیح داده است:

بهتر است در مورد حضور پاتوسی و بازی او برای استقلال صحبت کنید که هیچکدام از تشریفات قانونی را طی نکرد با دستنویس مربی وقت آفریقای جنوبی و داستان‌های عجیب در استقلال بازی کرد که اگر قرار به تغییر نتایج بود الان در دسته اول بازی می‌کردید.

افسری در ادامه حرف‌هایش با اشاره به حضور بازیکنان خارجی در هفته های ابتدایی در ترکیب استقلال گفته است:

در همین فصل بازبکنان خارجی شما بدون ضمانتنامه بانکی ثبت قرارداد کردند و با توسل به مراجع فراقانونی توانستید مجوز بازی آنها را بگیرید. راستی با ۴٠٠ میلیارد بدهی چطور مجوز حرفه ای گرفتید و یا نحوه گرفتن مجوز پزشکی مهاجم چهارصد هزاردلاری که خریدید چگونه طی شد؟

در شرایطی که باشگاه استقلال و بیژن طاهری درخواست کاهش ۸ امتیاز از گل گهر را داشته اند، افسری در این خصوص اینطور واکنش نشان داده است:

فقط می‌توانم بگویم آقایان حداقل به علم ریاضیات احترام بگذارند و شمارش را یاد بگیرند چون ما از سه بازی هفت امتیاز گرفتیم و خوب نیست در عصر اینترنت ریاضیات ضعیفی داشته باشیم. آنهایی که این حرفها را به شما دیکته می‌کنند بهتر است به ریاضی ساده هم اهمیت بدهند و فرار رو به جلو را کنار بگذارند.

پست را برای دوستان خود به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تالاب‌ های چهارمحال‌ و بختیاری از جاذبه های گردشگری در نوروز + عکس