سرمربی تراکتور: کار سختی در ادامه راه داریم


سرمربی تراکتور: کار سختی در ادامه راه داریم

تبریز - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال تراکتور با اشاره به وضعیت نامطلوب تیم در آغاز فصل، گفت: متاسفانه بازیکنان تاثیرگذار زیادی از این تیم جدا شده اند و با شروع فصل نقاط ضعف تیم ترمیم نشده است و از این رو در ادامه راه کار سختی پیش رو خواهیم داشت.

به گزارش ایرنا، زونیمیر سولدو شامگاه یکشنبه در نشست خبری پس از بازی تیم های تراکتور و آلومینیوم اراک، با اشاره به اینکه می‌دانستیم امروز بازی سختی داریم، افزود: تیم آلومینیوم خوب سازماندهی شده بود چرا که بازیکنانش مدت‌هاست کنار هم بازی می‌کنند.

سرمربی کراوات تیم فوتبال تراکتور خاطرنشان کرد: ما برای این بازی برنامه داشتیم و در دقایقی از بازی، بهتر از حریف بودیم.

سولدو گفت: نیمه اول خوب درگیر نشدیم و متأسفانه دقایق پایانی گل دریافت کردیم هرچند در نیمه اول به گل رسیده بودیم که داور نپذیرفت.

وی با بیان اینکه نیمه دوم تغییراتی در تیم داشتیم، اضافه کرد: نیمه دوم روی یک غفلت دیگر به رغم بازی تهاجمی، گل دوم را دریافت کردیم البته نیمه دوم هم به گل رسیدیم که داور نپذیرفت و متوجه این موضوع شدیم که مشکلات زیادی داریم.

سولدو با اشاره به اشتباهات بازیکنان در هر بازی، اظهار داشت: معمولاً گل‌ها روی اشتباه خط دفاعی به ثمر می‌رسد که امکان دارد این مشکلات بزرگ و یا ریز باشد.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور در پاسخ به این سوال که بازیکنان تیم را در این چهار هفته چگونه ارزیابی کردید؟ گفت: تراکتور نفرات زیادی از دست داده و آماده‌سازی منظمی هم نداشته است از این رو کار زیاد و سختی برای رساندن تراکتور به حد مطلوب داریم.

وی در خصوص تأثیر نبود اخباری در نتیجه بازی امروز، یادآور شد: من روی تمامی نفرات تیم حساب کرده‌ام هر چند وجود اخباری می‌توانست به ما کمک کند ولی واقعیت این است که این دروازه‌بان یک ماه همراه ما نخواهد بود و باید نفر جایگزین را تقویت کنیم.

سولدو در مورد فیکس بازی نکردن محمد عباس‌زاده در بازی امروز اعلام کرد: این بازیکن آسیب دیده و هنوز به فرم ایده‌آل برای بازی ۹۰ دقیقه‌ای نرسیده است.

تیم تراکتور در بازی امروز مقابل آلومینیوم اراک ۲ بر صفر شکست خورد تا با هشت امتیاز به رده دوازدهم جدول سقوط کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی بهاره رهنما و الهام پاوه نژاد با پوشش نامتعارف//تولیدی