850میلیارد تومان برای طرح های مهم اشتغال‌زا در استان پرداخت می‌شود


850میلیارد تومان برای طرح های مهم اشتغال‌زا در استان  پرداخت می‌شود

اردبیل-ایرنا - سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل از اعطای 850 میلیارد تومان تسهیلات از محل وجوه ارایه شده هدفمندسازی یارانه ها برای طرح‌های مهم اشتغالزا در استان خبر داد.

به گزارش ایرنا، یاسر عبداللهی عابد روز یکشنبه در جلسه بررسی آخرین وضعیت روند اجرایی پرداخت تسهیلات از محل بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه ۱۴۰۰ اظهار کرد: بانک‌های عامل نیز از منابع داخلی خود به همان میزان جهت حل مشکلات طرح‌ها مشارکت می‌کنند تا سرمایه‌گذاران در اسرع وقت با تامین منابع لازم پیشرفت مناسبی در کارهای خود داشته باشند.

وی افزود: تامین منابع اعتباری برای ارایه تسهیلات تلفیقی و یارانه‌ای مورد پیگیری کارگروه است و باید دستگاه‌های اجرایی با هماهنگی و تعامل با بانک‌های عامل در روزهای آتی طرح‌ها را بررسی و به یک نتیجه مطلوب برسند.

وی تشریح کرد: دستگاه اجرایی در تکمیل پرونده‌ها جهت ارجاع به بانک‌های عامل به منظور تسهیل و تسریع روند پرداخت تسهیلات تلاش کنند.

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری اردبیل با بیان اینکه تکمیل و راه اندازی طرح‌های اشتغال‌زا در اولویت قرار دارد، اضافه کرد: در حال حاضر ۴۶۶ طرح مهم در حوزه‌های مختلف از قبیل کشاورزی، گردشگری، صنعتی، خدماتی، شرکت‌های دانش‌بنیان و مشاوره‌های فنی شناسایی تحت پیگیری قرار گرفته‌اند.

وی با اشاره به اینکه رونق اقتصادی، تولید ثروت و کاهش بیکاری از اهداف طرح‌های مورد نظر است گفت: با توجه به اینکه منابع به سختی تامین می شود اما باید طرح هایی با پیشرفت فیزیکی ۹۵درصد درآینده نزدیک به بهره برداری برسند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس