دانشجویان متولی سیاست‌گذاری حوزه‌های اجتماعی در جامعه هستند


دانشجویان متولی سیاست‌گذاری حوزه‌های اجتماعی در جامعه هستند

مدیر شعب سازمان دانشجویان کشور گفت: دانشجویان متولی سیاست‌گذاری حوزه‌های اجتماعی در جامعه هستند.

ناعمه علی‌نژاد، در دیدار رئیس سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی کشور با رئیس دانشگاه لرستان و مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان، اظهار کرد: ظرفیت‌های عظیمی در قشر دانشجو وجود دارد.

وی با بیان اینکه دانشجویان آینده‌سازان این مملکت هستند، ادامه داد: جمعیت بسیار زیادی از جوانان کشور دانشجو هستند. مدیر شعب سازمان دانشجویان کشور با تاکید بر توانمندسازی دانشجویان، گفت: ضرورت دارد یک فضایی در سطح کشور و استان‌های مختلف مهیا شود تا دانشگاه‌های بومی به لحاظ علمی و اجتماعی نگاهی با محوریت توسعه سرمایه‌اجتماعی و انسانی در کشور
اتفاق بیفتد.

مدیرشعب سازمان دانشجویان کشور اضافه کرد: این مهم نیازمند این است که در رویکرد مدیریتی مدیران و مسئولان کشور به ویژه روسای دانشگاه‌ها، در سطح مدیریتی نسبت به منابع انسانی و دانشجویان نخبه توجه ویژه‌ای شود.

علی‌نژاد بیان کرد: در فضایی در حال حرکت هستیم که دانشگاه‌ها متولی پرورش و تربیت دانشجویان است و ناخودآگاه یک مسئولیت جدیدتری به دانشجو واگذار شده که آنان متولی سیاست‌گذاری حوزه‌های اجتماعی باشند.

وی ادامه داد: کارآفرینی و نوآوری‌های اجتماعی و اشتغال نیاز ضروری جامعه جوان است.

مدیرشعب سازمان دانشجویان کشور خاطرنشان کرد: سلیقه فرهنگی نسل جوان متناسب با شرایط جدید ممکن است روی فرهنگ کشور، استان و خانواده تاثیرگذار باشند.

علی‌نژاد تصریح کرد: در این راستا دانشگاه نقش بسیار خطیری دارد و ضرورت دارد کهنگاه مسئولین به دانشجویان، نگاهی سرمایه‌ای باشد چراکه آنان آینده ساز انقلاب و مملکت هستند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!