صنعت لوازم خانگی نقش بسزایی در ایجاد اشتغال لرستان دارد


صنعت لوازم خانگی نقش بسزایی در ایجاد اشتغال لرستان دارد

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان گفت: صنعت لوازم خانگی نقش بسزایی در ایجاد اشتغال لرستان دارد.

دکتر ایرج نیک‌پی در رویداد استارتاپی یخچال فریزر که در دانشگاه علمی کاربردی لرستان به صورت حضوری و مجازی برگزار شد، با تبریک هفته پژوهش اظهار کرد: انجام پژوهش‌ها منجر به فناوری و تکنولوژی شود.

وی بیان کرد: یکی از ابزارها و وسایلی که با نیاز اولیه انسان ارتباط دارد وسیله‌ای بوده که برای حفظ و نگهداری مواد غذایی و مایحتاج زندگی افراد استفاده شود که پس از تحلیل و ایده‌پردازی انسان نهایت به فناوری امروز همچون یخچال رسیده است تا به یکی از دغدغه‌های خود پاسخ دهد.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان گفت: سال ۱۳۴۳ اولین خط تولید یخچال وارد کشور شده است.

وی با بیان اینکه نیاز انسان به سمتی می‌رود که به رفاه بیشتر دست یابد، عنوان کرد: صنعت لوازم خانگی نقش بسزایی در ایجاد اشتغال دارد.

نیک‌پی ادامه داد: در مسیر تولید لوازم خانگی شاهد طراحی، تولید، توزیع، خدمات پس از فروش و تعمیر و نگهداری هستیم و در هر بخش افرادی مشغول به کار هستند.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان تاکید کرد: تولید لوازم خانگی در کشور باید به برود که سبب کاهش هزینه‌ها شده و در عین حال نیز بایدکیفیت افزایش یابد تا بتوانیم مشتری بیشتری را جذب کنیم.

وی خاطرنشان کرد: همه این موارد می‌تواند سوالاتی را به ذهن محققین این صنعت ایجاد کند و ایده‌های آنان در صنعت به ویژه یخچال‌سازی استفاده شود.

نیک پی عنوان کرد: در این استارت‌آپ، ۳۳ ایده به دبیرخانه ارسال شده که شش ایده در مرحله داوری قرار گرفت و از بین آنها سه ایده انتخاب شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آتش بازی دمبله و ام‌باپه در لوشامپیونه