ظرفیت مباحث فرهنگی جهاد دانشگاهی لرستان بسیار بالاست


ظرفیت مباحث فرهنگی جهاد دانشگاهی لرستان بسیار بالاست

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان گفت:ظرفیت مباحث فرهنگی جهاد دانشگاهی لرستان بسیار بالاست.

حجت‌الاسلام دکتر حبیب حاتمی کن‌کبود، در دیدار رئیس سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی کشور با رئیس دانشگاه لرستان اظهار کرد: جهاد دانشگاهی در برگزاری کلاس‌های آموزشی، مهارتی و پودمانی ظرفیت بالایی دارد.

وی بیان کرد: اگر جهاد دانشگاهی به ماموریت خود عمل کرد آن زمانی است که کف بازار و اصناف و مردم از برکات این نهاد انقلابی استفاده خواهد کرد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان در خصوص مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی لرستان گفت: این مرکز ظرفیت بالایی دارد و مردم می‌توانند از آن استفاده کنند.

حاتمی کن‌کبود با تاکید براینکه نگاهم نسبت به جهاد دانشگاهی نگاهی با ظرفیت بالاست، عنوان کرد: معتقدم که این نهاد که لفظ جهاد روی آن است با بار معنایی دقیق است.

وی با بیان اینکه مراکز آموزش عالی استان می‌توانند نقش خوبی در لرستان ایفا کنند، اضافه کرد: نه تنها در حوزه فرهنگی بلکه در زاویه‌های مختلف باید با جهاددانشگاهی وارد بحث شویم.

حاتمی کن‌کبود تصریح کرد: ظرفیت مباحث فرهنگی جهاددانشگاهی لرستان بسیار بالاست.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان با اشاره به اینکه ظرفیت نهاد رهبری دانشگاه‌های لرستان برای بسترسازی است، بیان کرد: برای همه کسانی که گره علمی دارند نه تنها در بحث‌های فرهنگی بلکه در مباحث پژوهشی استان، نهاد می‌تواند کمک حال باشد.

حاتمی کن‌کبود با تاکید براینکه دانشگاه علوم پزشکی به کمک جهاد دانشگاهی لرستان بیایند، گفت: مراسمی ترتیب داده شود تا با حضور نماینده ولی‌فقیه در لرستان، استاندار استان، رئیس مراکز آموزش عالی لرستان جلسه‌ای تشکیل و از همه زوایا از ظرفیت جهاد دانشگاهی استان برای توسعه لرستان بهره‌مند شویم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یک خبر ناامیدکننده از آیفون17 پلاس!