فعالیت‌های فرهنگی خوبی در لرستان انجام شده است/ جهاد دانشگاهی منشاء اثر در استان


فعالیت‌های فرهنگی خوبی در لرستان انجام شده است/ جهاد دانشگاهی منشاء اثر در استان

رئیس جهاد دانشگاهی لرستان گفت: خوشبختانه تاکنون فعالیت‌های فرهنگی خوبی در استان انجام شده و توانستیم منشاء اثر در استان باشیم.

دکتر امین سلاحورزیان، در دیدار رئیس سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی کشور با رئیس دانشگاه لرستان و مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی به عنوان نهاد عمومی غیردولتی فعالیت خود را در ۱۳۵۹ به دستور امام راحل آغاز کرد و این نهاد در لرستان در سال ۸۲ تاسیس شده است.

وی ادامه داد: محور فعالیت‌های جهاد دانشگاهی در سه حیطه آموزش، پژوهش و فرهنگ است.

رئیس جهاد دانشگاهی لرستان گفت: این نهاد در کنار دانشگاه و مراکز آموزش عالی قرار دارد و جدای از دانشگاه نیستیم که امید می‌رود این زنجیره و فعالیت‌هایی که در جهاد دانشگاهی لرستان در حال انجام است با وجود مراکز عالی و دانشجویان محقق شود.

سلاحورزیان افزود: در معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی لرستان، فعالیت‌های دانشجویی انجام می‌شود که این فعالیت‌ها مختص یک یا دو دانشگاه نیست بلکه از تمام دانشجویان مقاطع مختلف تحصیلی و دانشجویان علوم‌پزشکی، دانشگاه لرستان، علمی کاربردی، آزاد و پیام نور دعوت می‌شود که در فعالیت‌های مختلف فرهنگی شرکت کنند.

وی عنوان کرد: خوشبختانه تاکنون فعالیت‌های فرهنگی خوبی در استان انجام شده و جهاد دانشگاهی توانسته منشاء اثر در لرستان باشد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا