تزیینات و دکوراسیون شب یلدا شیک برای مهمانی و عکاسی


یکی از مراسم سنتی و باستانی ما ایرانیان که از گذشته به یادگار مانده و آداب و رسوم مخصوص به خود را دارد شب یلدا بوده که هر کسی بنا به سلیقه و هنری که دارد با استفاده از المان های ویژه این شب به دیزاین خوراکی ها، تنقلات و میوه هایی که برای دورهمی در کنار هم تدارک دیده با سبک های مختلف می پردازد. در همین راستا سعی داریم در این مطلب به منظور آشنایی و...

یکی از مراسم سنتی و باستانی ما ایرانیان که از گذشته به یادگار مانده و آداب و رسوم مخصوص به خود را دارد شب یلدا بوده که هر کسی بنا به سلیقه و هنری که دارد با استفاده از المان های ویژه این شب به دیزاین خوراکی ها، تنقلات و میوه هایی که برای دورهمی در کنار هم تدارک دیده با سبک های مختلف می پردازد. در همین راستا سعی داریم در این مطلب به منظور آشنایی و الگوبرداری شما عزیزان مجموعه ای دیدنی و منحصر به فرد از انواع تزیینات و دکوراسیون شب یلدا را با ایده های جذاب به نمایش بگذاریم.

دکوراسیون شب یلدا با ایده های متنوع

شب یلدا در واقع بلندترین شب سال بوده که زیبایی ها و جذابیت های مخصوص به خود را دارد به طوری که در این شب تمامی اعضای خانواده و فامیل به رسم این سنت دیرینه در کنار هم جمع شده و خاطره تعریف کرده و سعی می کنند شبی به یادماندنی را در جمع هم تجربه نمایند. دکوراسیون شب یلدا و تزیینات مخصوص آن از جمله اقداماتی می باشد که در این شب انجام می گیرد و آداب ویژه این شب که شامل حافظ و شاهنامه خوانی، آتش روشن کردن، قصه و داستان گویی و … می باشد از دیگر مراسمی بوده که در این شب اجرا می گردد.

تزیینات و دکوراسیون شب یلدا شیک برای مهمانی و عکاسی

برای دیزاین و تزیین شب یلدا می توان از سبک های سنتی یا مدرن مطابق با سلیقه خود بهره برد. به عنوان مثال بعضی از بانوان ترجیح می دهند مطابق با سبک کلاسیک خوراکی ها و میوه های خود را در ظروف مسی، مینا کاری شده یا قدیمی بر روی یک پارچه ترمه چیده و سرو نمایند و در کنار کرسی این شب زیبا را به پایان برسانند اما برخی دیگر تمایل دارند از ایده های مدرن الهام بگیرند و طراحی المان و نمادهای شب چله را بر اساس آن دیزاین نمایند تا جلوه و نمای جذاب و متفاوتی به دکوراسیون خود بدهند. در هر صورت تزیینات سفره شب یلدا نیاز به خلاقیت و سلیقه دارد که با به کارگیری آن مطمئنا به نتیجه مطلوب خواهید رسید.

انواع تدارکات ویژه دیزاین شب چله

بخش اساسی و مهم دیگری که در شب چله به آن اهمیت داده می شود چیدمان سفره یا میز شب چله و در واقع چگونگی تزیین میوه برای شب یلدا و خوراکی های مخصوص این شب می باشد که انار و هندوانه دو عنصر ویژه و اصلی آن می باشند که می توان با کمی خلاقیت و حوصله و با بهره گیری از ایده های جالب به تزیین انار شب یلدا و دیزاین هندوانه پرداخت. در ادامه نمونه هایی از تزیینات جذاب و زیبا برای شب یلدا را مشاهده خواهید نمود.

تزیینات و دکوراسیون شب یلدا شیک برای مهمانی و عکاسی

همچنین می توانید خوراکی های دیگر مخصوص این شب را همچون لبو، چغندر و کدو به زیبایی و با طرح ها و سبک های خاصی تزیین نموده و دیزاین خود را جذاب تر نمایید. بکار بردن عناصری همچون شمع و گل های طبیعی نیز جلوه سفره یا میز شب چله شما را خاص تر کرده و دکوراسیون شما را منحصر به فرد نشان خواهد داد.

بنابراین اگر می خواهید برگزاری شب یلدا را به بهترین نحو ممکن انجام داده و تدارکات و تزیینات آن را به زیبایی هر چه تمام تر طراحی کرده و به نمایش بگذارید می توانید از ایده های جدید و متنوعی که در این زمینه وجود دارد بهره برده و شبی زیبا را رقم بزنید.

تصاویر و مدل های شیک و جدید دیزاین شب یلدا

به منظور کمک و راهنمایی شما عزیزان برای چیدمان و برگزاری شب چله با کمترین امکانات برای طراحی زیباترین تزیینات ایده های منحصر به فرد و خاصی را در ادامه به نمایش گذاشته ایم تا از آن ها الگوبرداری نموده و شبی زیبا را بدین گونه سپری نمایید.

تزیینات و دکوراسیون شب یلدا شیک برای مهمانی و عکاسیتزیینات و دکوراسیون شب یلدا شیک برای مهمانی و عکاسیتزیینات و دکوراسیون شب یلدا شیک برای مهمانی و عکاسیتزیینات و دکوراسیون شب یلدا شیک برای مهمانی و عکاسیتزیینات و دکوراسیون شب یلدا شیک برای مهمانی و عکاسیتزیینات و دکوراسیون شب یلدا شیک برای مهمانی و عکاسیتزیینات و دکوراسیون شب یلدا شیک برای مهمانی و عکاسیتزیینات و دکوراسیون شب یلدا شیک برای مهمانی و عکاسیتزیینات و دکوراسیون شب یلدا شیک برای مهمانی و عکاسیتزیینات و دکوراسیون شب یلدا شیک برای مهمانی و عکاسیتزیینات و دکوراسیون شب یلدا شیک برای مهمانی و عکاسیتزیینات و دکوراسیون شب یلدا شیک برای مهمانی و عکاسیتزیینات و دکوراسیون شب یلدا شیک برای مهمانی و عکاسیتزیینات و دکوراسیون شب یلدا شیک برای مهمانی و عکاسیتزیینات و دکوراسیون شب یلدا شیک برای مهمانی و عکاسیتزیینات و دکوراسیون شب یلدا شیک برای مهمانی و عکاسیتزیینات و دکوراسیون شب یلدا شیک برای مهمانی و عکاسیتزیینات و دکوراسیون شب یلدا شیک برای مهمانی و عکاسیتزیینات و دکوراسیون شب یلدا شیک برای مهمانی و عکاسیتزیینات و دکوراسیون شب یلدا شیک برای مهمانی و عکاسیتزیینات و دکوراسیون شب یلدا شیک برای مهمانی و عکاسیتزیینات و دکوراسیون شب یلدا شیک برای مهمانی و عکاسیتزیینات و دکوراسیون شب یلدا شیک برای مهمانی و عکاسیتزیینات و دکوراسیون شب یلدا شیک برای مهمانی و عکاسیتزیینات و دکوراسیون شب یلدا شیک برای مهمانی و عکاسیتزیینات و دکوراسیون شب یلدا شیک برای مهمانی و عکاسیتزیینات و دکوراسیون شب یلدا شیک برای مهمانی و عکاسیتزیینات و دکوراسیون شب یلدا شیک برای مهمانی و عکاسی

تصاویری که مشاهده نمودید نمونه هایی زیبا و جدید از انواع دکوراسیون شب یلدا بود که امیدواریم مورد پسندتان قرار گرفته باشد و بتوانید با الهام گرفتن از این ایده ها سفره شب یلدای جذابی بچینید و شبی زیبا را در کنار خانواده رقم بزنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دکوراسیون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آخرین فرصت استفاده از یارانه جدید و مرحله دوم فجرانه کالابرگ در فروردین 1403