خدمت رسانی گروه جهادی هیئت نورالرضا(ع) در جنوب کرمان


خدمت رسانی گروه جهادی هیئت نورالرضا(ع) در جنوب کرمان

مدینه نگاه با اشاره به خدمت رسانی گروه جهادی هیئت نورالرضا(ع) در جنوب کرمان گفت: آبرسانی به سه روستای جیرفت، ساخت سه باب مسجد و مدرسه و ساخت و تعمیر 40 منزل برای خانواده کپرنشین از جمله این خدمات است.

«محمود مدینه نگاه»، در گفت و گو با خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان با اشاره به برنامه های گروه جهادی هیئت نورالرضا(ع) در محور خدمت رسانی به محرومین منطقه جنوب کرمان اظهار کرد:در منطقه اسماعیلیه جنوب کرمان قریب 40 روستا تحت پوشش این قرار گاه است و در طول سالهای گذشته برای ۴۰ خانواده کپرنشین منزل مسکونی ساخته شده است و در روستاهای محروم این منطقه دو باب مدرسه و سه باب مسجد بنا کردیم.

مدیر گروه جهادی هیئت نورالرضا(ع) در ادامه با اشاره به خدمات عمرانی ارایه شده از سوی قرارگاه محرومیت زدایی این هیئت در منطقه جنوب کرمان گفت: یکی دیگر از برنامه های این گروه جهادی آبرستی به سه روستای جیرفت بود،ضمن اینکه درتابستان گذشته و در ایام عیدغدیرخم، گروه جهادی ما در شهرستان حمیدیه حضور پیدا کرد و ۱۰ روستا را با کمک بزرگ این منطقه بررسی و نیازمندی‌ها را شناسایی کرد و با کمک‌های مردمی توانستیم ۱۱۰ تانکر آب هزار لیتری برای خانواده‌های روستایی این منطقه فراهم نماییم تا بخشی از مشکلات آبی آن‌ها برطرف شود.

مدیر گروه جهادی هیئت نورالرضا(ع) بیان کرد: در بحث اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال برای خانواده های روستاهای جنوب کرمان هم برای 50 خانوار در زمینه دامداری اشتغال ایجاد نمودیم تا با پرورش و نگهداری دام بتوانند کسب درآمد داشته باشند. به عنوان مثال به یک خانواده تعدادی دام دادیم تا دام هایشان را افزایش دهند.

مدینه نگاه با اشاره به برنامه های فرهنگی و تربیتی تدارک دیده شده از سوی این گروه جهادی برای کودکان و نوجوانان خاطرنشان کرد: در بحث فرهنگی نیز برنامه های همچون مسابقات کتابخوانی و اردوهای تفریحی و زیارتی برای اهالی روستاهای تحت پوشش برگزار کرده ایم.

گروه جهادی هیئت نورالرضا(ع)10 سال است که با ایجاد قرارگاه در منطقه جنوب کرمان با پوشش قراردادن 40 روستا در برنامه خدمت‌رسانی و محرومیتزدایی به مردم جنوب استان کرمان فعالیت می کند و در بحران کرونا نیز در ابتدای شیوع این بیماری با توجه به کمیاب بودن ماسک و مواد ضدعفونی کننده با برپایی ایستگاههای سلامت 10 هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده،15 هزار ماسک و 150 بسته سبد ارزاق در چند مرحله توزیع شد، ضمن اینکه اجاره منزل 20 خانواده نیازمند به همت خیرین پرداخت شد.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سرباز کوچک