جلسه شورای کانون‌های خدمت رضوی شهرقدس برگزار شد


جلسه شورای کانون‌های خدمت رضوی شهرقدس برگزار شد

جلسه شورای کانون‌های خدمت رضوی با هدف تشکیل هیئت خدام الرضا و انسجام بیشتر فعالیت ها برگزار شد.

به گزارش خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان جلسه شورای کانون های خدمت رضوی شهرستان قدس با حضور اعضا و مسئولین کانون‌های 20 گانه تخصصی و عمومی برگزار شد.

قدرت اله کریمی مسئول کانون‌های خدمت رضوی شهرستان قدس به شرح وظایف اعضای شورای دفتر و مسئولین کانون ها پرداخت و اظهار کرد: انجام کار خیر و خدمت رضوی به مردم محدودیت ندارد و در تمام روزها و ساعات به نیابت از حضرت انجام می‌شود.

وی به اعزام اولین کاروان سفر به مشهد مقدس در بهمن ماه اشاره کرد و گفت: طی دوران کرونا و محدودیت های اعلام شده از سوی ستاد مبارزه با کرونا، کمک های مختلفی در زمینه های بهداشت، سلامت و توزیع بسته‌های معیشتی توسط خادمیاران رضوی با کمک خیرین صورت گرفت.

مسئول کانون خدمت رضوی شهرقدس تاکید کرد: هر یک از مسئولین کانون‌ها باید در جلساتی استانی که شرکت می‌کنند، علاوه بر اعلام قبلی و هماهنگی با مسئول کانون شهرستان و مشارکت در آن جلسه اختصاصی، گزارش‌های جلسه و فعالیت‌های خود را ماهیانه جهت جمع بندی گزارش‌های شهرستانی به مسئول شهرستان نیز ارائه دهد.

کریمی افزود: لازم است هر یک از مسئولین کانون‌ها با توجه به دسته بندی های صورت گرفته و عرصه‌های خدمتی تعریف شده، گروه‌های تخصصی را با خادمیاران مشخص شده تشکیل داده و در راستای دست یابی به اهداف تعریف شده و برنامه های اجرایی و ارائه خدمات هدفمندانه و منسجم فعالیت کنند.


وی به واریز کمک های مالی براساس شناسه های مالی تعریف شده تاکید و در ادامه به فرآیند گزینش خادمیاران اشاره کرد و افزود: طبق لیست اعلام شده از سوی دبیرخانه استان، گزینش خادمیاران در حال رسیدگی بوده و جذب یاوران رضوی توسط مسئولین کانون ها در حال نجام است.

مسئول کانون خدمت رضوی شهرقدس به اهمیت فضای مجازی در ترویج و اشاعه فرهنگی رضوی تاکید کرد و گفت: در این خصوص لازم است مسئول کانون خدمت رضوی شهرقدس مسئولین کانون ها ارتباط بیشتر با این فضا داشته و در جهت اطلاع رسانی خدمات و فعالیت‌های انجام شده علاوه بر ثبت گزارش در سامانه خادمیاری با کانون خبر و فضای مجازی تعامل بیشتر برقرار نمایند.

کریمی در ادامه از تشکیل هیئت خدام الرضا خبرداد و گفت: با شکل گیری هیئت خدام الرضا که توسط مسئولین کانون خدمت رضوی جوانان و بانوان و خانواده پیگیری می شود بدون شک محافل امام رضایی با انسجام بیشتری برگزار خواهد شد.

وی ضمن قدردانی از مشارکت خادمیاران در برنامه های محوری و همکاری در ارائه خدمات و کمک های مومنانه خاطرنشان کرد: در مسیر خدمت به نیابت از حضرت امام رضا(ع) همه خادم رضا علیه السلام هستند و هر کس در هر جایی می‌تواند خدمت خود را انجام دهد و ساماندهی این امور توسط کانون عمومی انجام می‌شود.

در ادامه این جلسه، مسئولین کانون‌های تخصصی و عمومی به گفت و گو و تبادل نظر در خصوص اجرای امور و برنامه ریزی جهت مناسبت های پیش رو پرداختند.

پایان پیام/704

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...