برگزاری همایش مدیریت ورزشی در گنبدکاووس/ قهرمان کشتی جهان و المپیک سخنران ویژه مراسم


برگزاری همایش مدیریت ورزشی در گنبدکاووس/ قهرمان کشتی جهان و المپیک سخنران ویژه مراسم

رئیس اداره ورزش گنبدکاووس با اشاره به ضرورت به روز رسانی دانش مدیران و مربیان ورزشی، گفت: همایش استعدادیابی و مدیریت ورزشی در گنبدکاووس برگزار می شود.

حجت الله یوسفی درگفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه ورزش امروز دنیا با چالش های بزرگی مواجه شده است، اظهار کرد: تبدیل شدن ورزش به صنعت و ورود هنگفت پول و ثروت به حوزه ورزش و توسعه رسانه ها باعث شده است تا توجه به این موضوع نسبت به گذشته بیشتر و با نگاهی عمیق تر شکل بگیرد.

وی با بیان اینکه امروزه دو محور مهم استعدادیابی و مدیریت در ورزش به عنوان ارکان اصلی مورد توجه قرار گرفته است، افزود: برای موفقیت در ورزش باید در این دو محور سرمایه گذاری جدی کرده و با نگاهی عالمانه و بلندمدت برنامه ریزی و صبوری را در دستور کار قرار داد.

رئیس اداره ورزش گنبدکاووس با تاکید بر اینکه استان گلستان وشهرستان گنبدکاووس به دلیل تنوع اقلیمی و تنوع قومیت ها سرشار از ظرفیت های بزرگ انسانی است، خاطرنشان کرد: در صورتی که استعدادیابی درست و عالمانه ای در این منطقه صورت بگیرد می توان در هر رشته تعداد بیشماری استعداد کشف و با پرورش آنها ورزش منطقه را متحول کرد.

یوسفی با اشاره به اینکه امروز بالغ بر 55 درصد مدالهای ملی، آسیایی، جهانی و المپیکی و پارالمپیکی استان گلستان توسط ورزشکاران گنبدکاووس کسب می شود، ادامه داد: این نشان از ظرفیت های بالقوه بسیار زیاد در این شهرستان دارد که در طول تاریخ چند ده ساله گذشته سرمایه گذاری کاملی روی آن انجام نشده است.

وی همچنین استفاده از علوم و فنون مدیریتی روز را یکی از راهبردهای توسعه و موفقیت ورزش دانست و تاکید کرد: بدون تردید اگر بتوانیم اصول علمی را در مدیریت ورزش وارد کرده و بر اساس آن برنامه های خود را تدوین کنیم با شتاب در پیشرفت ورزش منطقه مواجه خواهیم شد.

رئیس اداره ورزش گنبدکاووس از برگزاری همایش استعدادیابی و مدیریت ورزش در این شهرستان به منظور به روزرسانی دانش مدیران و مربیان ورزشی خبر داد و گفت: در این همایش چهارنفر از اساتید حوزه مدیریت ورزش و استعدایابی استانی و ملی به ارائه سخنرانی و تجارب خود خواهند پرداخت که یکی از این افراد یکی از فرهمانا کشتی جهان و المپیک خواهد بود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در