وزیر کشور به مقام شامخ شهدا در بجنورد ادای احترام کرد


وزیر کشور به مقام شامخ شهدا در بجنورد ادای احترام کرد

بجنورد- ایرنا- وزیر کشور امروز دوشنبه -پانزدهم آذرماه- در بدو ورود به استان خراسان شمالی با حضور در مزار شهدای گمنام به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

به گزارش ایرنا، شرکت‌کنندگان در این آیین پس از قرائت فاتحه با نثار شاخه های گل بر قبور شهدا یک بار دیگر با اهداف و آرمان‌های امام خمینی (ره)، شهدای انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس و شهدای مقاومت تجدید میثاق کردند و یاد و خاطره دلاورمردی‌ها، رشادت‌ها و جانفشانی‌های شهدای خراسان شمالی را گرامی داشتند.

احمد وحیدی صبح امروز به منظور شرکت در آیین تکریم و معارفه استاندار خراسان شمالی وارد بجنورد شد و در بدو ورود به بجنورد از سوی استانداران جدید و سابق خراسان شمالی، رییس مجمع نمایندگان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسوولان این استان مورد استقبال قرار گرفت.

وزیر کشور در ادامه سفر خود با حجت‌الاسلام رضا نوری نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد دیدار می کند و سپس برای شرکت در مراسم تودیع و معارفه استاندار خراسان شمالی به سالن شهدای دولت استانداری خواهد رفت.

"محمدرضا حسین نژاد" که در جلسه چهارشنبه دهم آذر ماه هیات وزیران به عنوان یازدهمین استاندار خراسان شمالی رای اعتماد گرفت، امروز (پانزدهم آذرماه) با حضور وزیر کشور در بجنورد معرفی می‌شود.

همچنین در این آیین از محمدعلی شجاعی که از هفتم آذرماه ۱۳۹۷ تا دهم آذرماه ۱۴۰۰ به مدت سه سال و سه روز این مسوولیت را داشت نیز قدردانی می شود.

استان ۸۶۳ هزار نفری خراسان شمالی بیش از سه هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صبح بخیر دلبرانه با انواع متن های عاشقانه و خاص