وزیر کشور: ماندگاری استانداران بیشتر می شود


وزیر کشور: ماندگاری استانداران بیشتر می شود

بجنورد- ایرنا- وزیر کشور گفت: ماندگاری استانداران افزایش پیدا می‌کند که این امر توسعه استانها را در پی خواهد داشت.

به گزارش ایرنا، احمد وحیدی روز دوشنبه در بدو ورود به بجنورد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بنا داریم تا ماندگاری استانداران را در استان‌های کشور افزایش دهیم تا خدمت آنان به مردم و توسعه استان بهتر انجام شود.

وزیر کشور افزود: انتخاب و انتصاب دیرهنگام برخی استانداران طبیعی است و کارها به روال عادی خود انجام شد و اکنون نیز انتصاب استانداران به اتمام رسیده است و منتظر فعالیت بیشتر هستیم.

"احمد وحیدی" وزیر کشور امروز دوشنبه به منظور شرکت در آیین تکریم و معارفه استاندار خراسان شمالی از طریق فرودگاه شهدای بجنورد وارد مرکز این استان شد و در ابتدای ورود به خراسان شمالی با حضور در مزار شهدای امامزاده سیدالعباس(ع) بجنورد به مقام شامخ شهدا ادای احترام خواهد کرد.

وزیر کشور در ادامه سفر خود با حجت‌الاسلام رضا نوری نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد دیدار می کند و سپس برای شرکت در مراسم تودیع و معارفه استاندار خراسان شمالی به سالن شهدای دولت استانداری خواهد رفت.

"محمدرضا حسین نژاد" که در جلسه چهارشنبه دهم آذر ماه هیات وزیران به عنوان یازدهمین استاندار خراسان شمالی رای اعتماد گرفت، امروز (پانزدهم آذرماه) با حضور وزیر کشور در بجنورد معرفی می‌شود.

همچنین در این آیین از محمدعلی شجاعی که از هفتم آذرماه ۱۳۹۷ تا دهم آذرماه ۱۴۰۰ به مدت سه سال و سه روز این مسوولیت را داشته تقدیر می شود.

استان ۸۶۳ هزار نفری خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سنگینی بار «ترومای جنگ» بر شانه‌های کوچک کودکان