کودکان و نوجوانان حاجی‌آباد هرمزگان نخستین میزبانان «رینارد روباهه»


کودکان و نوجوانان حاجی‌آباد هرمزگان نخستین میزبانان «رینارد روباهه»

بندرعباس- ایرنا- نمایش عروسکی «رینارد روباهه» در نخستین روز حضور خود در استان هرمزگان، یکشنبه شب میهمان کودکان و نوجوانان حاجی‌آباد و منطقه احمدی این شهرستان شد.

به گزارش ایرنا، در این روز نزدیک به ۵۰۰ کودک و نوجوان شهرستان حاجی‌آباد از شهرستان‌های شمالی استان هرمزگان با مشارکت فرمانداری، شهرداری و اداره فرهنگ ارشاد اسلامی از فعالیت‌های تماشاخانه سیار بهره‌مند شدند.
تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که کار خود را از شمال هرمزگان با اجرای نمایش «رینارد روباهه» به کارگردانی احمد تیموری آغاز کرده است، فعالیت هنری خود را تا ۲۳ آذرماه درمنطقه فین، دشت مارم و بندرعباس در پالایشگاه نفت، شهرک گاز، محله شمیلی‌ها و سورو) ادامه می دهد.
حضور در جمع کودکان و نوجوانان ایسین، قلعه‌قاضی، بندرپل، خمیر، بستک، جناح، بندرلنگه، گزیر، کنگ، قشم، لارک، بندرعباس(محلات اسلام‌آباد، دو هزار) سیریک، میناب و ابوموسی از دیگر برنامه های تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری در هرمزگان می باشد.
به گزارش ایرنا، گروه نمایش عروسکی «رینارد روباهه» قرار است فردا دوشنبه و در دومین روز از اجرای خود، چهار اجرا در منطقه زلزله زده فین بندرعباس در بین کودکان و نوجوانان مناطق رضوان، فین، دشت مارم و لاور اجرا کند.
نمایش «رینارد روباهه» نوشته آرتور فاکویز و ترجمه مریم سلطانیان با بازیگری سپیده و سحر زینلی، هاشم خلیلی و احمد تیموری از روز ۱۴ تا ۲۳ آذر ۱۴۰۰ در شهرها و جزایر استان هرمزگان اجرا خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اندازه گیری اندام کودک در متد مولر