وزیر کشور: رویکرد وزارت کشور ثبات مدیریتی در استانداری ها است


وزیر کشور: رویکرد وزارت کشور ثبات مدیریتی در استانداری ها است

بجنورد- ایرنا- وزیر کشور گفت: تلاش داریم ثبات مدیریتی در استان ها برقرار شود؛ البته شرط آن پیشبرد برنامه ها و تحقق اهداف دولت است.

به گزارش ایرنا، احمد وحیدی روز دوشنبه در بدو ورود به بجنورد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طبیعی است که هر چه ثبات و قدرت ماندگاری بیشتر در سمت های استانداری باشد راههای توسعه استان بیشتر پیش خواهد رفت.

وی افزود: رویکرد وزارت کشور بر این روال است مدت بیشتری در خدمت استانداران عزیز کشور باشیم و البته به شرط آن است که کارها طبق روال، سرعت و گردش بالا انجام گیرد.
وحیدی درباره روند انتخاب استاندار خراستان شمالی هم گفت: این پروسه طبیعی است و البته برخی استان ها زودتر انتخاب شدند ولی در مجموع در طول این سه ماه تلاش بر این بود که کارآمد ترین و مردمی ترین افراد برای سمت های استانداری ها انتخاب شوند.

"احمد وحیدی" وزیر کشور امروز دوشنبه به منظور شرکت در آیین تکریم و معارفه استاندار خراسان شمالی از طریق فرودگاه شهدای بجنورد وارد مرکز این استان شد و در ابتدای ورود به خراسان شمالی با حضور در مزار شهدای امامزاده سیدالعباس(ع) بجنورد به مقام شامخ شهدا ادای احترام خواهد کرد.

وزیر کشور در ادامه سفر خود با حجت‌الاسلام رضا نوری نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد دیدار می کند و سپس برای شرکت در مراسم تودیع و معارفه استاندار خراسان شمالی به سالن شهدای دولت استانداری خواهد رفت.

"محمدرضا حسین نژاد" که در جلسه چهارشنبه دهم آذر ماه هیات وزیران به عنوان یازدهمین استاندار خراسان شمالی رای اعتماد گرفت، امروز (پانزدهم آذرماه) با حضور وزیر کشور در بجنورد معرفی می‌شود.

همچنین در این آیین از محمدعلی شجاعی که از هفتم آذرماه ۱۳۹۷ تا دهم آذرماه ۱۴۰۰ به مدت سه سال و سه روز این مسوولیت را داشته تقدیر می شود.

استان ۸۶۳ هزار نفری خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دولت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها