استاد دانشگاه:تزریق امید در جامعه، ویژگی مثبت دولت سیزدهم است


استاد دانشگاه:تزریق امید در جامعه، ویژگی مثبت دولت سیزدهم است

گنبدکاووس - ایرنا - رییس دانشگاه پیام نور گنبدکاووس تزریق امید در جامعه را از ویژگی‌های مثبت رییس جمهوری دانست و گفت: دولت سیزدهم همواره بر امیدبخشی و جلوگیری از یاس و ناامیدی در جامعه تاکید دارد که این نکته از منظر عملیات روانی در فرایند حکمرانی مهم و قابل تامل است.

رضا یازرلو روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه ۱۰۰ روز زمان بسیار کمی برای ارزیابی عملکرد دولت در سطح کلان است اظهار داشت: اجرای سیاست‌ها و نتیجه آن در کوتاه مدت حداقل به ۲ سال زمان احتیاج دارد با این وجود دولت سیزدهم در این فرصت کم مردم را نسبت به آینده کشور امیدوار کرده است.

وی افزود: تاکید بر رسیدگی به امور محرومان و اقشار ضعیف جامعه، نکته بسیار امیدوارکننده و خوب دولت است و رییس جمهوری با بازدیدهای خود از نقاط محروم کشور به صورت عملی این مساله را اثبات کرد.

رییس دانشگاه پیام نور گنبدکاووس همچنین جوانگرایی را از دیگر ویژگی‌های محسوس دولت فعلی دانست و گفت: تعدادی از وزرا و برخی مدیران دولت سیزدهم متولدان دهه ۶۰ هستند و با شور و انرژی می‌توانند به مردم کشور خدمت کنند.

جوانگرایی تحت الشعاع انتخاب افراد کم تجربه قرار نگیرد

وی تصریح کرد: دولت برای پیشبرد امور و اجرای سیاست‌های جوانگرایی در همه سطوح نیاز دارد اما این جوانگرایی نباید تحت الشعاع انتخاب افراد کم تجربه قرار بگیرد.

رییس دانشگاه پیام نور گنبدکاووس ادامه داد: بنابر فرمایشات رهبر معظم انقلاب بهتر است از تخصص حوزه بانوان نیز بیشتر استفاده شود زیرا به نظر می‌رسد در گذشته سهم حوزه زنان در کمک به مدیریت و سیاستگذاری کاهش یافته بود.

وی عملکرد دولت در حوزه سیاسی را با توجه به پیشبرد برنامه‌ها بر اساس سیاست‌ها و معنویات رهبر معظم انقلاب خوب دانست و افزود: عده ای نقد می‌کنند که مذاکرات اخیر وین شکست خورده اما به هر قیمتی نمی‌توان توافق کرد مخصوصا اینکه کشور تجربه تلخی از توافق قبلی دارد.

بیش از ۱۰۰ روز قبل دولت سیزدهم به ریاست جمهوری آیت الله رییسی فعالیت خود را آغاز کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


راز جاودانگی تاردیگرادها فاش شد!